• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

פירוט

במדריך זה נסביר כיצד ליצור ולהפיץ קובץ Installer עבור התקנה בדחיפה לתחנות קצה, בעזרת Deployment Tool של ESET.
את קובץ ההתקנה ניתן כמובן גם להריץ בצורה ידנית.

הקובץ כולל בתוכו:

  • Management Agent (רכיב שאחראי על התקשורת מול ממשק הניהול)
  • מוצר האבטחה
  • רישיון עבור אקטיבציה
  • תיקייה אליה העמדה תכנס לאחר ההתקנה - אופציונלי

שימו לב - בממשק מקומי (ESET Protect), יצירת All-in-one אפשרית רק למערכות Windows.
בממשק בענן (ESET Protect Cloud) ניתן ליצור All-in-one גם למערכות Windows וגם ל-MacOS.

תוכן

יצירת הקובץ משתנה מעט בין אם אתם משתמשים בממשק מקומי (שרת ESET Protect) או ממשק בענן של ESET (שרת ESET Protect Cloud).

    • ממשק ניהול מקומי (ESET Protect)
    •  1. יש ללחוץ על More, לאחר מכן על License Management, ללחוץ על שורת הרישיון ולבחור ב-Create all-in-one installer.

      1

      2. יש לסמן את Security Product וללחוץ על לשונית Security Product.

      2

      3. בברירת מחדל קובץ ההתקנה הנבחר מתאים לתחנות קצה. כדי לבחור במוצר אחר, יש ללחוץ על השורה הכחולה תחת Product/Version.3

      4.לפני שאתם בוחרים בקובץ, מומלץ לוודא שהטבלה מסודרת לפי מספר הגרסא (כך שהגרסאות העדכניות יהיו למעלה) - ושקיים הפילטר של English.

      כדי לבחור בגרסא / מוצר אחר יש לסמן אותו מרשימת המוצרים.

      ESET Endpoint Antivirus / Security לתחנות קצה.

      ESET File Security for Windows Server לשרתים.

      ESET Mail Securtiy for Microsoft Exchange Server לשרתי Exchange - נדרש רישוי מיוחד עבור מוצר זה!

      לאחר מכן לחצו על OK.

      4

      יש לאשר את הסכם המשתמש וללחוץ על לשונית Advanced.

      5

      5. חשוב - במידה ואתם מעוניינים שלאחר ההתקנה העמדה תיכנס באופן אוטומטי לתיקייה מסויימת, עליכם לבחור את התיקייה תחת Parent Group.
      לדוגמא - משווקים או לקוחות שמנהלים מספר חברות תחת ממשק אחד, מומלץ לבחור בתיקייה של החברה עבורה אתם מבצעים את ההתקנה.

      מומלץ לסמן את Use AV Remover to remove previous antivirus software כדי להסיר תוכנות אנטי-וירוס מתחרות, ולאחר מכן לאשר את ההסכם.

      חשוב - וודאו שבשורת Server Hostname מופיעה כתובת מולה תחנות יוכלו לתקשר.
      לדוגמא - משווקים או לקוחות שמנהלים מספר חברות תחת ממשק אחד, וודאו שמופיעה הכתובת החיצונית של השרת שלכם.
      לדוגמא - במידה ואתם יוצרים את קובץ ההתקנה עבור מחשב שנמצא ב-Workgroup, מומלץ לרשום כתובת IP במקום שם.

      לסיום לחצו על Finish.

      6

      6. יש לבחור בחבילות הרצויות, 32 או 64 ביט.

      7

    • ממשק ניהול בענן (ESET Protect Cloud)
    • 1. יש ללחוץ על More, לאחר מכן על License Management, ללחוץ על שורת הרישיון ולבחור ב-Create all-in-one installer.

      4

      2. יש לסמן את Security Product, וללחוץ על לשונית Security Product.

      5
      לחצו על Select Product.
      6
      3. יש לבחור במוצר שמתאים לרישיון.

      ESET Endpoint Antivirus / Security - לתחנות קצה.

      ESET File Security for Microsoft Windows Server - לשרתים.

      ESET Mail Security for Microsoft Exchange Server - לשרתי Exchange, במידה ויש רישיון מתאים.

      לאחר שבחרנו בחבילה יש ללחוץ על Confirm.

      7

      4. יש לאשר את הסכם המשתמש וללחוץ על לשונית Advanced.

      8

      5. חשוב - במידה ואתם מעוניינים שלאחר ההתקנה העמדה תיכנס באופן אוטומטי לתיקייה מסויימת, עליכם לבחור את התיקייה תחת Parent Group.
      לדוגמא - משווקים או לקוחות שמנהלים מספר חברות תחת ממשק אחד, מומלץ לבחור בתיקייה של החברה עבורה אתם מבצעים את ההתקנה.

      מומלץ לסמן את Use AV Remover to remove previous antivirus software כדי להסיר תוכנות אנטי-וירוס מתחרות, ולאחר מכן לאשר את ההסכם.

      לסיום יש ללחוץ על Finish.

      9

      6. כעת יש ללחוץ על Download כדי להוריד את קובץ ההתקנה. הקובץ הוא Downloader, בהרצה שלו הוא יוריד ויתקין את האנטי-וירוס על התחנה ויקשר אותה לממשק הניהול בענן.

      את הקובץ יש לשמור בצד, נזדקק לו בסעיף הבא.

      במידה ומעויינים, ניתן גם לסמן את Send Installer link to users כדי לשלוח את הקישור ישירות למשתמשי קצה.

      10

כעת תוכלו לעבור להפצה של קובץ ההתקנה לתחנות.

את ההתקנה ניתן לבצע בדחיפה מרחוק (Push) בעזרת כלי Deployment Tool של ESET (סביבת דומיין בלבד), או להתקין בצורה ידנית.

    • הפצה מרחוק
    • 1. יש להוריד את כלי ה-Deployment מהקישור הבא

      לאחר ההורדה יש לפתוח את הקובץ remote-deployment-tool.zip ולחלץ מתוכו את כל התיקייה.

      2. מתוך התיקייה יש להריץ את הקובץ RemoteDeploymentTool.exe.

      לאחר ההרצה, יש לסמן את Scan Network וללחוץ Next.

      1

      יש לאשר את הסכם המשתמש וללחוץ על Next.

      2

      3. ב-IP Ranges יש להזין את טווח כתובת ה-IP של הרשת שאנחנו רוצים לסרוק, לסמן את Ping Scan, וללחוץ על Start Scan.

      3

      בסיום הסריקה יש לסמן את המחשבים אליהם נרצה לשלוח את ההתקנה, וללחוץ על Next.

      4

      4. יש ללחוץ על Next.

      5

      5. ללחוץ על כפתור Browse.

      6

      6. לבחור בקובץ epi_win_live_installer.exe או ESMC_Installer_x64.exe שהורדנו בסעיף הקודם וללחוץ על Open.

      7

      7. יש להזין פרטים של משתמש עם הרשאות התקנה, וללחוץ על Next.

      במידה ומחוברים לתחנה שממנה מריצים את כלי ההפצה עם יוזר Administrator, ניתן לסמן את Use Current user credentials.

      8

      8. בסיום ללחוץ על Finish.

      שימו לב - כאשר מופיעה ההודעה Success, משמע שקובץ ההתקנה נשלח בהצלחה לעמדה, וההתקנה מתחילה (זה לא אומר שההתקנה הסתיימה).

    • במידה ונתקלתם בשגיאה כלשהי בניסיון השליחה היעזרו בהסבר הבא.
    •  

      9

    • התקנה ידנית
    • 1. הריצו את קובץ ההתקנה בלחיצה ימנית ו-Run as Administrator.

      מומלץ לסמן את I want to uninstall unwanted antivirus application using ESET AV Remover כדי להסיר אנטי-וירוסים מתחרים, ולחצו על Continue.

      10

      2. לחצו על Accept.

      11

      3. במידה ולא נמצא כל אנטי-וירוס מתחרה לחצו על Continue to Installation.

      12

      4. במידה וקובץ ההתקנה נוצר בממשק הניהול בענן של (ESET Protect Cloud), תתבצע כעת הורדה לקבצי ההתקנה.

      13

      לחצו על Install.

      14

      5. בסיום ההתקנה לחצו על Finish.

      15

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

    בערב חג השבועות, יום א', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00 

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *