Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

פירוט

במדריך זה נסביר כיצד ליצור ולהפיץ קובץ Installer עבור התקנה בדחיפה לתחנות קצה, בעזרת Deployment Tool של ESET.
את קובץ ההתקנה ניתן כמובן גם להריץ בצורה ידנית.

הקובץ כולל בתוכו:

  • Management Agent (רכיב שאחראי על התקשורת מול ממשק הניהול)
  • מוצר האבטחה
  • רישיון עבור אקטיבציה
  • תיקייה אליה העמדה תכנס לאחר ההתקנה - אופציונלי

שימו לב - בממשק מקומי (ESET Protect), יצירת All-in-one אפשרית רק למערכות Windows.
בממשק בענן (ESET Protect Cloud) ניתן ליצור All-in-one גם למערכות Windows וגם ל-MacOS.

תוכן

יצירת הקובץ משתנה מעט בין אם אתם משתמשים בממשק מקומי (שרת ESET Protect) או ממשק בענן של ESET (שרת ESET Protect Cloud).

    • ממשק ניהול מקומי (ESET Protect)
    •  1. יש ללחוץ על Installers, לאחר מכן על Create Installer.

    • שימו לב: במידה ואין קבצי התקנה, כפתור Create Installer יופיע במרכז המסך. 
    • 11 push

      2. יש לוודא שבשורת Components מסומנים המוצרים הרצויים.
      חשוב - במידה ואתם מעוניינים שלאחר ההתקנה העמדה תיכנס באופן אוטומטי לתיקייה מסויימת, עליכם לבחור את התיקייה תחת Parent Group.
      לדוגמא - משווקים או לקוחות שמנהלים מספר חברות תחת ממשק אחד, מומלץ לבחור בתיקייה של החברה עבורה אתם מבצעים את ההתקנה.

    • חשוב - וודאו שבשורת Server Hostname מופיעה כתובת מולה תחנות יוכלו לתקשר.
      לדוגמא - משווקים או לקוחות שמנהלים מספר חברות תחת ממשק אחד, וודאו שמופיעה הכתובת החיצונית של השרת שלכם.
      לדוגמא - במידה ואתם יוצרים את קובץ ההתקנה עבור מחשב שנמצא ב-Workgroup, מומלץ לרשום כתובת IP במקום שם.
      לאחר מכן יש ללחוץ על לשונית Product Setup.

    • 12 push

      3. בברירת מחדל נבחר המוצר לתחנות קצה ע"פ הרישיון.
      על מנת לשנות את המוצר, יש ללחוץ על שם המוצר תחת Security Product.

    • 13 push
    • 4. יש לבחור את שם המוצר, הגרסה העדכנית נבחרת אוטומטית.

      ESET Endpoint Antivirus / Security לתחנות קצה.

      ESET Server Security for Windows Server לשרתים.

      ESET Mail Securtiy for Microsoft Exchange Server לשרתי Exchange - נדרש רישוי מיוחד עבור מוצר זה!

      לאחר מכן לחצו על OK.


      14 push
      5. יש ללחוץ על Customize more settings, לוודא שמופיע הרישיון הנכון, לסמן את Run ESET AV Remover ולסיום Finish.
      15 push

      6. יש לבחור בהתקנה הרצויה - 32/64 ביט או התקנה למעבדי ARM.

    • 16 push

    • ממשק ניהול בענן (ESET Protect Cloud)
    • שימו לב - שימוש במדריך זה מתאפשר במידה ויש רישיון פעיל ולא בחריגה.
      במידה והרישיון בחריגה, יש להרחיבו או לנתק מכשירים לא פעילים ע"פ המדריך הבא.

    • 1. יש ללחוץ על Installers, לאחר מכן על Create Installer.

    • במידה ויש כבר קבצי התקנה, הכפתור Create Installer יופיע מטה.
    • 1 ecp aio1
    • 2. יש ללחוץ על Customize Installer.

    • 2 ecp aio
    • 3. יש לסמן את המוצרים אותם תרצו להתקין.
    • שימו לב: רכיב האייג'נט מסומן בברירת מחדל.
    • Security Product - מוצר ההגנה לתחנות קצה ושרתים.
    • Full Disc Encryption - הצפנת דיסק מלאה - לבעלי רישיון מתאים.
    • ESET Inspect Connector - האייג'נט של מוצר ה-EDR - לבעלי רישיון מתאים.
    • חשוב - במידה ואתם מעוניינים שלאחר ההתקנה העמדה תיכנס באופן אוטומטי לקבוצה מסויימת, יש לבחור את הקבוצה תחת Parent Group.
    • לדוגמא - משווקים או לקוחות שמנהלים מספר חברות תחת ממשק אחד, מומלץ לבחור בקבוצה של החברה עבורה מתבצעת ההתקנה.
      לאחר מכן יש ללחוץ על Product Setup.
    • 1 push
    • 4. בברירת המחדל מסומן המוצר לתחנות הקצה בהתאם לרישיון שיש בממשק.
      במידה ויש צורך לבחור מוצר אחר, יש ללחוץ על שם המוצר, לבחור את המוצר הרצוי וללחוץ על OK.

    • ESET Endpoint Antivirus/Security - המוצר לתחנות הקצה - ע"פ הרישיון.
      ESET File Security for Microsoft Windows Server - המוצר לשרתים.
      ESET Mail Security for Microsoft Exchange Server - המוצר לשרתי Exchange.

    • 2 push1

    • 5. יש לאשר את תנאי המשתמש, ללחוץ על Customize More Settings, לבחור את הרישיון הרלוונטי.
    • מומלץ לסמן את Run ESET AV Remover כדי להסיר תוכנות אנטי-וירוס מתחרות וללחוץ על Finish.
    •  3 push

    • 6. כעת יופיע קישור להורדה ישירה של ההתקנה, ניתן להורידה גם ע"י לחיצה על כפתור Download.
    • למטה ישנה אופציה לשלוח את קישור ההורדה בצורה נרחבת לכתובות מייל רבות, לצורך כך ניתן ללחוץ על כפתור Add.
    • 4 push

כעת תוכלו לעבור להפצה של קובץ ההתקנה לתחנות.

את ההתקנה ניתן לבצע בדחיפה מרחוק (Push) בעזרת כלי Deployment Tool של ESET (סביבת דומיין בלבד), או להתקין בצורה ידנית.

    • הפצה מרחוק
    • 1. יש להוריד את כלי ה-Deployment מהקישור הבא

      לאחר ההורדה יש לפתוח את הקובץ remote-deployment-tool.zip ולחלץ מתוכו את כל התיקייה.

      2. מתוך התיקייה יש להריץ את הקובץ RemoteDeploymentTool.exe.

      לאחר ההרצה, יש לסמן את Scan Network וללחוץ Next.

      1

      יש לאשר את הסכם המשתמש וללחוץ על Next.

      2

      3. ב-IP Ranges יש להזין את טווח כתובת ה-IP של הרשת שאנחנו רוצים לסרוק, לסמן את Ping Scan, וללחוץ על Start Scan.

      3

      בסיום הסריקה יש לסמן את המחשבים אליהם נרצה לשלוח את ההתקנה, וללחוץ על Next.

      4

      4. יש ללחוץ על Next.

      5

      5. ללחוץ על כפתור Browse.

      6

      6. לבחור בקובץ epi_win_live_installer.exe או ESMC_Installer_x64.exe שהורדנו בסעיף הקודם וללחוץ על Open.

      7

      7. יש להזין פרטים של משתמש עם הרשאות התקנה, וללחוץ על Next.

      במידה ומחוברים לתחנה שממנה מריצים את כלי ההפצה עם יוזר Administrator, ניתן לסמן את Use Current user credentials.

      8

      8. בסיום ללחוץ על Finish.

      שימו לב - כאשר מופיעה ההודעה Success, משמע שקובץ ההתקנה נשלח בהצלחה לעמדה, וההתקנה מתחילה (זה לא אומר שההתקנה הסתיימה).

    • במידה ונתקלתם בשגיאה כלשהי בניסיון השליחה היעזרו בהסבר הבא.
    •  

      9

    • התקנה ידנית
    • 1. הריצו את קובץ ההתקנה בלחיצה ימנית ו-Run as Administrator.

      מומלץ לסמן את I want to uninstall unwanted antivirus application using ESET AV Remover כדי להסיר אנטי-וירוסים מתחרים, ולחצו על Continue.

      10

      2. לחצו על Accept.

      11

      3. במידה ולא נמצא כל אנטי-וירוס מתחרה לחצו על Continue to Installation.

      12

      4. במידה וקובץ ההתקנה נוצר בממשק הניהול בענן של (ESET Protect Cloud), תתבצע כעת הורדה לקבצי ההתקנה.

      13

      לחצו על Install.

      14

      5. בסיום ההתקנה לחצו על Finish.

      15

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *