Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

 

ההקמה הראשונית של ממשק הניהול ESET Protect בענן מתבצעת דרך הפורטל ESET PROTECT Hub.

1. יש להיכנס לכתובת https://protecthub.eset.com.

2. יש ללחוץ על Register for free.

01 eset protect hub

3. יש לכתוב כתובת מייל, שם חברה ולבחור מדינה, להשלים CAPTCHA וללחוץ על Create Account.

1 eset protect hub

4. כעת יישלח מייל אישור לכתובת שעבורה יצרנו את החשבון.

יש ללחוץ על Verify Account.

שימו לב! הקישור נשאר פעיל למשך שעה. אם לא לוחצים על הקישור במשך שעה שלמה, החשבון יימחק ותצטרכו ליצור את החשבון מחדש.

2 eset protect hub

5. כעת יש להקליד שם, שם משפחה וסיסמה, לאחר מכן יש ללחוץ על Continue.

3 eset protect hub

6. יש לבחור מדינה, לאשר את התנאים וללחוץ על Activate Your Account.

3A eset protect hub

 7. יש לפתוח את חשבון ה-Hub שלכם בקישור הבא ולהוסיף רישיון חדש מתוך לשונית Dashboard על ידי לחיצה על כפתור Add your purchased license.

 4 eset protect hub

8. יש להזין את מפתח הרישיון וללחוץ על Add License.

5 eset protect hub

9. אם הרישיון כבר מופעל על מכשירים, יופיע המסך הבא:

אם תבחרו ב-Deactivate, הרישיון ינותק מכל המכשירים עליהם הוא מופעל.

יש לבחור ב-Keep.

6 eset protect hub

10. כעת יש ליצור את ממשק הניהול בענן.

מימין יש ללחוץ על Activate בשורת ESET Protect (יכול להיות שיופיעו לכם פחות שורות, בהתאם לסוג הרישיון שברשותכם).

7 eset protect hub

11. יש לבחור את מיקום ה-Data Center הרצוי, מומלץ לבחור ב-EU וללחוץ Activate.

8 eset protect hub

לאחר כ-5-10 דקות, הממשק יוקם אוטומטית בענן של ESET וניתן יהיה לגשת אליו בקישור https://protect.eset.com.

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *