Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד להעביר את הרישיון ממחשב אחד למחשב אחר.

 

פירוט

במידה ורישיון ה ESET שלך בתוקף וברצונך להעביר את הרישיון למחשב אחר יש לבצע את הפעולות הבאות:

 

1. הסרה של מוצר ה ESET מהמחשב הישן במידה ופעיל

יש לבצע הסרה של מוצר ה ESET ע"פ המדריך הבא.

 

2. הסרה של אנטי וירוס מיצרן אחר במחשב החדש

מחשבים חדשים מגיעים בדרך כלל עם תוכנת אנטי וירוס חינמית מותקנת, יש להסיר אותה ולהפעיל מחדש את המחשב לפני התקנת מוצר הESET.

 

3. שחזור פרטי הרישיון (במידה ואינם)

לדף שחזור פרטי הרישיון לחצו כאן.

 

4. התקנה של מוצר ה ESET על המחשב החדש ע"פ סוג הרישיון

למדריך התקנת המוצר ESET NOD32 Antivirus לחצו כאן

למדריך התקנת המוצר ESET Internet Security לחצו כאן

למדריך התקנת המוצר ESET Smart Security Premium לחצו כאן

 

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה

  • התקנת ההגנה של ESET
    התקנת ההגנה של ESET
  • התקנת הגנת ESET עבור MAC
    התקנת הגנת ESET עבור MAC
  • הגדרות מומלצות לחיזוק ההגנה
    הגדרות מומלצות לחיזוק ההגנה
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *