• אנא שדרגו את מוצרי האנטי וירוס שלכם בגרסה 6.5 ומטה לגרסאות העדכניות כדי לקבל תמיכה מלאה והגנה מקיפה - עדכנו כעת

  • שוחרר תיקון לתקלה במודולים: מדריך טיפול בגרסאות 6.5 | מדריך טיפול בגרסאות 5

תגיות:

להסרת מוצר ה-ESET יש לבצע את הפעולות הבאות:

על מנת לבצע הסרה להתקנה של מוצר ה-ESET יש לבצע את הפעולות הבאות:
 

1. תחילה יש להיכנס לרשימת התוכניות המותקנות במערכת דרך לוח הבקרה:

חלונות 7

יש ללחוץ על התחל, לאחר מכן על לוח הבקרה ועל תוכניות ותכונות.

יש לסמן את מוצר ה-ESET ברשימה וללחוץ על הסר/שנה.

חלונות 8/8.1

יש ללחוץ על התחל, לאחר מכן על זכוכית המגדלת ולרשום בשורת החיפוש הוסף או הסר תוכנית.

יש לסמן את מוצר ה-ESET ברשימה וללחוץ על שנה.

חלונות 10

יש ללחוץ על התחל, לאחר מכן על מערכת, לאחר מכן על אפליקציות ותכונות.

בשורת החיפוש יש לרשום ESET ולאחר מכן על ערוך.

2. בחלון שנפתח יש ללחוץ על הבא.

3. באפשרויות שנפתחות יש לבחור בהסר, לאחר מכן יש לסמן את אחת מתיבות הסימון הרלוונטיות והבא.

4. בסיום התהליך יש ללחוץ על סיים.

*במידה ועדיין אינך מצליח להסיר את האנטי וירוס באופן מלא יש לבצע הסרה במצב בטוח על פי המדריך הבא

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

עקב משבר הקורונה והנחיות משרד הבריאות, נציגי החברה עובדים מהבית.

על מנת שתוכלו לסייע לנו לתת מענה מהיר, אנא פיתחו קריאות שירות דרך
פורטל התמיכה. 
נשמח לעמוד לרשותכם בכל פניה.

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *