Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

תגיות:

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד להסיר את תוכנת ESET ושאריות מהתקנה קודמת במצב בטוח.

 

פירוט

יש להסיר את מוצר ה-ESET במצב בטוח במקרים הבאים:

  • שגיאה חמורה במוצר שלא ניתנת לתיקון בהסרה רגילה.
  • שגיאה בהתקנה בעקבות שאריות מגרסה קודמת.

 

שימו לב: יש לפעול ע"פ המדריך עד סופו.

1. להורדת כלי ההסרה של ESET - יש לבחור בהורדה המתאימה על פי מערכת ההפעלה שברשותך:

   יש לשמור את הכלי בכונן C או בשולחן העבודה.

2. להפעלת המחשב במצב בטוח (safe-mode) יש להיעזר במדריכי מייקרוסופט:

3. חשוב מאוד!

לאחר עליית המערכת במצב בטוח, יש להפעיל את קובץ ההסרה esetuninstaller.exe ע"י קליק ימני בעכבר-> הפעל כמנהל. (למשתמשי XP יש להפעיל בלחיצה כפולה)

1. לאחר פתיחת הקובץ, מופיעה השאלה הראשונה "?are you really sure to continue"

שימו לב: יש לוודא כי ההקלדה היא באנגלית, מומלץ ללחוץ על כפתור ה Caps Lock במקלדת.

יש ללחוץ על Y.

uninstaller

2. הכלי יסרוק המצאות של מוצרי ESET המותקנים במערכת, ויציג רשימה.

    יש ללחוץ על מקש 1 ולאשר בלחיצה על Enter.

uninstaller1

3. לאישור הסרת המוצר יש ללחוץ על Y.

* ישנן מערכות בהן יש שאריות של מספר מוצרי ESET, במידה וכן יש ללחוץ 1 ו-Enter עד שהרשימה תהיה ריקה.

uninstaller2

4. לאחר סיום הסרת השאריות יש ללחוץ על כל מקש לסגירת הכלי.

uninstaller3

5. יש להפעיל את הכלי מחדש לפחות 3 פעמים על מנת לוודא שלא נשארו שאריות במערכת עד אשר תופיע ההודעה:

    !No supported ESET products installed

        no supported eset

6. בסיום יש להפעיל את המחשב מחדש (RESTARTׂ) למצב רגיל.

 

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה

  • התקנת ההגנה של ESET
    התקנת ההגנה של ESET
  • התקנת הגנת ESET עבור MAC
    התקנת הגנת ESET עבור MAC
  • הגדרות מומלצות לחיזוק ההגנה
    הגדרות מומלצות לחיזוק ההגנה
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *