• אנא שדרגו את מוצרי האנטי וירוס שלכם בגרסה 6.5 ומטה לגרסאות העדכניות כדי לקבל תמיכה מלאה והגנה מקיפה - עדכנו כעת

  • שוחרר תיקון לתקלה במודולים: מדריך טיפול בגרסאות 6.5 | מדריך טיפול בגרסאות 5

תגיות:

תיאור התופעה

יש להסיר את מוצר ה-ESET במצב בטוח במקרים הבאים:

  • שגיאה חמורה במוצר שלא ניתנת לתיקון בהסרה רגילה.
  • שגיאה בהתקנה בעקבות שאריות גרסה קודמת.

תפעול כלי ההסרה

1. להורדת כלי ההסרה של ESET- יש לבחור בהורדה המתאימה על פי מערכת ההפעלה שברשותך:

   יש לשמור את הכלי בכונן C או בשולחן העבודה.

2. להפעלת המחשב במצב בטוח (safe-mode) יש להיעזר במדריכי מייקרוסופט:

3. חשוב מאוד!

לאחר עליית המערכת במצב בטוח יש להפעיל את ה-ESETUninstaller בקליק ימני הפעל כמנהל. (למשתמשי XP יש להפעיל בלחיצה כפולה)

1. לאחר פתיחת הקובץ, מופיעה השאלה הראשונה "?are you really sure to continue" יש ללחוץ על Y.

uninstaller

2. הכלי יסרוק למוצרי ESET המותקנים במערכת, ויציג רשימה.

    יש ללחוץ על מקש 1 ולאשר בלחיצה על Enter.

uninstaller1

3. לאישור הסרת המוצר יש ללחוץ על Y.

* ישנן מערכות בהן יש שאריות של מספר מוצרי ESET, במידה וכן יש ללחוץ 1 ו-Enter עד שהרשימה תהיה ריקה.

uninstaller2

4. לאחר סיום הסרת השאריות יש ללחוץ על כל מקש לסגירת הכלי.

uninstaller3

5. יש להפעיל את הכלי מחדש לפחות 4 פעמים על מנת לוודא שלא נשארו שאריות במערכת ומתקבלת ההודעה:

    !No supported ESET products installed

        no supported eset

6. בסיום יש להפעיל את המחשב מחדש (לבצע RESTARTׂ) למצב רגיל.

 

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

עקב משבר הקורונה והנחיות משרד הבריאות, נציגי החברה עובדים מהבית.

על מנת שתוכלו לסייע לנו לתת מענה מהיר, אנא פיתחו קריאות שירות דרך
פורטל התמיכה. 
נשמח לעמוד לרשותכם בכל פניה.

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *