• אנא שדרגו את מוצרי האנטי וירוס שלכם בגרסה 6.5 ומטה לגרסאות העדכניות כדי לקבל תמיכה מלאה והגנה מקיפה - עדכנו כעת

  • שוחרר תיקון לתקלה במודולים: מדריך טיפול בגרסאות 6.5 | מדריך טיפול בגרסאות 5

תגיות:

נוכחות של שתי תוכנות אנטי-וירוס פוגעת משמעותית בתפקוד מערכת ההפעלה.

נוצרת התנגשות בין הסריקות ובכך נוצרת איטיות בתפקוד המחשב ולעיתים חוסר תפקוד מוחלט.

יש לבדוק דרך לוח הבקרה האם קיימת תוכנת אנטי-וירוס נוספת במחשב ובמידה וכן להסיר אותה.

תוכנות אנטי-וירוס לדוגמא: Avast, Mcafee, Norton ,Kaspersky, Aviro, Malwarebytes, Avg, Microsoft security essentials.

ניתן לבצע את ההסרה באחת מהדרכים הבאות:

1הסרה דרך לוח הבקרהיש לבצע את ההנחיות בהתאם למערכת ההפעלה שברשותך:

 Windows 7

יש ללחוץ על התחל, לאחר מכן על לוח הבקרה ועל תוכניות ותכונות.

יש לסמן את התוכנה הרצויה ברשימה וללחוץ על הסר/שנה.

 Windows 8/8.1

יש ללחוץ על התחל, לאחר מכן על זכוכית המגדלת ולרשום בשורת החיפוש הוסף או הסר תוכנית.

יש לסמן את התוכנה הרצויה ברשימה וללחוץ על שנה.

Windows 10

מדריך להסרת תוכנת האנטי וירוס Malwarebytes לצורך הדגמה:

1. יש ללחוץ על (1התחל ולאחר מכן על (2) הגדרות.

11הסרתאנטיוירוסאחר

2. בהגדרות Windows יש ללחוץ על אפליקציות (Apps).

2הסרהאנטיוירוסאחר

3. יש ללחוץ על (1) אפליקציות ותכונות (Apps & Features) ולאחר מכן על (2) הסרה (Uninstall).

    ניתן לרשום בשורת החיפוש את שם התוכנה הרצויה .

3הסרתאנטיוירוסאחר

* במידה ולאחר מכן מופיעה התראת מערכת ההפעלה לאישור ביצוע שינויים יש ללחוץ על "כן".

4. לאחר מכן, להסרה מלאה של האנטי וירוס יש ללחוץ "כן" (Yes).

44הסרתאנטיוירוסאחר

5. בחלונית הבאה מתבצע תהליך ההסרה של התוכנה.

5הסרתאנטיוירוסאחר

6. בסיום התהליך יש ללחוץ על "OK" לאישור.

6הסרתאנטיוירוסאחר

 

2. אפשרות נוספת היא שימוש בכלי ההסרה הייעודיים של היצרנים הבאים:

 

 בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

עקב משבר הקורונה והנחיות משרד הבריאות, נציגי החברה עובדים מהבית.

על מנת שתוכלו לסייע לנו לתת מענה מהיר, אנא פיתחו קריאות שירות דרך
פורטל התמיכה. 
נשמח לעמוד לרשותכם בכל פניה.

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *