• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

 1. במידה ועוד לא יצרתם תיקייה עבור הלקוח, תוכלו לעשות זאת דרך Computers, לחיצה על גלגל השיניים לצד תיקיית All, ובחירה באפשרות New Static Group.

צרו תיקייה לפי שם הלקוח.

1

לאחר שיצרתם תיקייה, עברו אל More, לאחר מכן License Management - לחצו על הרישיון של הלקוח ובחרו באפשרות Use License for Activation.

3

2. יש לתת שם למשימה לפי שם החברה, ולחצו על Target.

4

3. לחצו על Add Groups.

5

4. סמנו את תיקיית הלקוח החדש, ולחצו על OK.

6

5. לסיום לחצו על Finish.

7

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

 ביום הזיכרון 14.04 משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-14:00
ביום העצמאות 15.04 משרדינו יהיו סגורים

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *