• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

 1. יש להיכנס ל - https://eba.eset.com עם החשבון שיצרתם.

בתוך הממשק יש ללחוץ על Licenses, בתחתית על Add License, ואז על Enter License Key.

1

2. יש להזין את מפתח הרישיון של הלקוח שנרצה לחבר.

10

3. כאן יש להזין את הסיסמא שקיבלתם במייל פרטי הרישיון, וללחוץ על Continue.

במידה ואין לכם את הסיסמא, יש לשלוח פרט את מזהה הרישיון שיש לכם לכתובת This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. על מנת שנוכל לשלוח אותה.

11

כעת יישלח מייל אימות לכתובת שרשומה על הרישיון, יש ללחוץ על הקישור כדי לאשר את ההוספה שלו לממשק הניהול.

17

4. הרישיון יסתנכרן אוטומטית לממשק הניהול, אך ניתן לזרז זאת על ידי כניסה לממשק הניהול, לחיצה על More, לאחר מכן על License Management, ובתחתית על כפתור Actions ו-Synchronize Licenses.

2

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

לקוחות יקרים, עקב תקלה טכנית במרכזיה אין באפשרותנו לקבל ולהוציא שיחות. עד שהתקלה תסתיים, תוכלו לפתוח פניות שירות 

בתאריך 20.09, יום ב', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00 
בתאריך 21.09, יום ג', משרדינו יהיו סגורים 
בימי חול המועד בין התאריכים 22-26.09, משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-14:00
בתאריך 27.09, יום ב', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00
בתאריך 28.09, יום ד', משרדינו יהיו סגורים

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *