Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

 1. יש להיכנס ל - https://eba.eset.com עם החשבון שיצרתם.

בתוך הממשק יש ללחוץ על Licenses, בתחתית על Add License, ואז על Enter License Key.

1

2. יש להזין את מפתח הרישיון של הלקוח שנרצה לחבר.

10

3. במידה והרישיון כבר מופעל על מכשירים, יופיע המסך הבא:

במידה ותבחרו ב-Deactivate, הרישיון ינותק מכל המכשירים עליהם הוא מופעל.

יש לבחור ב-Keep.

2 EBA Keep deactivate

כעת יישלח מייל אימות לכתובת שרשומה על הרישיון, יש ללחוץ על הקישור כדי לאשר את ההוספה שלו לממשק הניהול.

17

4. הרישיון יסתנכרן אוטומטית לממשק הניהול, אך ניתן לזרז זאת על ידי כניסה לממשק הניהול, לחיצה על More, לאחר מכן על License Management, ובתחתית על כפתור Actions ו-Synchronize Licenses.

2

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *