• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

שימו לב! מדריך זה רלוונטי לממשק ניהול בגרסה 7. למדריך חיבור לקוח לממשק ניהול בגרסה 6 יש ללחוץ על הקישור הבא

על מנת להוסיף לקוח לניהול מרוכז יש לבצע את הפעולות הבאות:

step 1הוספת רישיון הלקוח ל-EBA

step 2יצירת משימת אקטיבציה לקבוצת הלקוח

step 3יצירת סקריפט התקנה ל-Agent בניהול

step 4פריסת ESET KISS 7 ברשת הלקוח

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *