Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

שלב 3 מתוך 3: מילוי פרטים ושליחת מייל

- אם הממשק משמש לניהול מספר ארגונים (ממשק ניהול מאוחד), יש להוריד את הטופס הבא.

יש לשלוח את הטופס לאחר המילוי, במייל לכתובת This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ולכתב את סוכן המכירות. 

לאחר מכן יש להמשיך למדריך - הוספת לקוח חדש לשירות MDR (בחירת לקוח ספציפי מתוך כלל הלקוחות).

 

- אם הממשק משמש לניהול ארגון אחד, יש להוריד את הטופס הבא.

יש לשלוח את הטופס לאחר המילוי, במייל לכתובת This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ולכתב את סוכן המכירות. 

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *