Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

שלב 1 מתוך 3: יצירת משתמש בממשק ניהול

 תחילה עליכם ליצור משתמש בעל הרשאות Read Only בממשק הניהול שלכם - מקומי או בענן של ESET.

    • ממשק ניהול מקומי ESET PROTECT
    • 1. יש ללחוץ על More ואז Users ואז Add New ואז New Native User.
    • 1 mdr getting started
    • 2. יש לתת שם למשתמש MDR_User, להגדיר סיסמה ולגלול מטה.
    • 4A mdr getting started
    • יש לבטל את הסימון של Password Change Required וללחוץ על Permission Sets.
    • 6 mdr getting started
    • 3. יש לסמן את ESET Inspect reviewer permission set ואת Reviewer Permission Set ואז ללחוץ על Finish.
    • 3A mdr getting started
    • ממשק ניהול בענן ESET PROTECT Cloud
    • את המשתמש יוצרים בפורטל ניהול הרישיונות - EBA.

    • 1. יש להיכנס לפורטל ה-EBA, ללחוץ על User Management ואז New User.

    • 11 mdr getting started
    • 2. יש לתת שם ושם משפחה למשתמש MDR user ולהגדיר כתובת מייל כלשהי שאין עליה חשבון EBA.
    • ניתן גם לפתוח תיבה חינמית של Gmail לצורך כך.
    • 12 mdr getting started
    • 3. יש לרדת למטה ולבחור ב-Read בשדות Company Access ו-ESET PROTECT Cloud & ESET Inspect Cloud access.
    • אם יש ברשותכם את המוצר, יש לבחור ב-Read גם בשורת ESET Cloud Office Security access ולהמשיך מטה.
    • 16 mdr getting started
    • 4. יש לשנות את תוקף הסיסמה ל 365 ימים ולסיום יש ללחוץ על Create.
    • 17 mdr getting started
    • 5. במייל שנשלח לכתובת שהזנתם מעלה, יש ללחוץ על Activate your account.
    • 14 mdr getting started
    • 6. יש לבחור סיסמה, לאשר את התנאים וללחוץ על Activate the account.
    • 15 mdr getting started

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *