Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

step 1יצירת משתמש בממשק ניהול

step 2הגדרות בשרת

step 3שליחת פרטים במייל


שלב 1 מתוך 3: יצירת משתמש בממשק ניהול

 תחילה עליכם ליצור משתמש בעל הרשאות Read Only בממשק הניהול שלכם - מקומי או בענן של ESET.

    • ממשק ניהול מקומי ESET PROTECT
    • 1. יש ללחוץ על More ואז Users ואז Add New ואז New Native User.
    • 1 mdr getting started
    • 2. יש לתת שם למשתמש MDR_User, להגדיר סיסמה ולגלול מטה.
    • 4A mdr getting started
    • יש לבטל את הסימון של Password Change Required וללחוץ על Permission Sets.
    • 6 mdr getting started
    • 3. יש לסמן את ESET Inspect reviewer permission set ואת Reviewer Permission Set ואז ללחוץ על Finish.
    • 3A mdr getting started
    • ממשק ניהול בענן ESET PROTECT Cloud
    • את המשתמש יוצרים בפורטל ניהול הרישיונות - EBA.

    • 1. יש להיכנס לפורטל ה-EBA, ללחוץ על User Management ואז New User.

    • 11 mdr getting started
    • 2. יש לתת שם ושם משפחה למשתמש MDR user ולהגדיר כתובת מייל כלשהי שאין עליה חשבון EBA.
    • ניתן גם לפתוח תיבה חינמית של Gmail לצורך כך.
    • 12 mdr getting started
    • 3. יש לרדת למטה ולבחור ב-Read בשדות Company Access ו-ESET PROTECT Cloud & ESET Inspect Cloud access.
    • אם יש ברשותכם את המוצר, יש לבחור ב-Read גם בשורת ESET Cloud Office Security access ולהמשיך מטה.
    • 16 mdr getting started
    • 4. יש לשנות את תוקף הסיסמה ל 365 ימים ולסיום יש ללחוץ על Create.
    • 17 mdr getting started
    • 5. במייל שנשלח לכתובת שהזנתם מעלה, יש ללחוץ על Activate your account.
    • 14 mdr getting started
    • 6. יש לבחור סיסמה, לאשר את התנאים וללחוץ על Activate the account.
    • 15 mdr getting started

שלב 2 מתוך 3: הגדרות בשרת

הערה: סעיף 1 אינו נדרש עבור ממשק ניהול בענן, אם ברשותכם ממשק ניהול בענן - יש לדלג לסעיף 2.

 

1. יש לוודא כי ניתן לגשת לממשקים שלכם מבחוץ מהכתובות:

mdr.comsecure.co.il

23.102.25.232

  ממשק     ESET PROTECT     ESET INSPECT (EDR)  
  פורט  2223  443*

* אם שיניתם את פורט ההתחברות לממשק ה-EDR, יש לפתוח את הפורט הרלוונטי.
שימו לב: פורט החיבור לממשק ניהול ESET PROTECT חייב להיות 2223.

יש בכך צורך על מנת לאפשר לשירות לגשת לממשק ניהול ולאסוף פרטים נחוצים.

 

 2. בשלב הזה נגדיר בשרת, שליחת התראות Syslog בהתאם לסוג הממשק שברשותנו:

    • ממשק ניהול מקומי ESET PROTECT
    • 1. יש ללחוץ על More ואז Settings ואז על Advanced Settings.
    • 35 mdr getting started
    • 2. יש לגלול מטה לאיזור הגדרות Syslog ולהפעיל את ההגדרה Use Syslog Server.
    • בשדה ה-Host יש לכתוב את הכתובת הבאה: mdr.comsecure.co.il
    • הפורט הוא 6514.
    • הפורמט הוא Syslog.
    • והפרוטוקול הוא TLS כך שהמידע הוא מוצפן.
    • לאחר מכן יש להפעיל את ההגדרה Export logs to Syslog למטה.
    • ב-Format יש לבחור את JSON 
    • לסיום יש ללחוץ על Save.
    • 36A mdr getting started
    • ממשק ניהול בענן ESET PROTECT Cloud
    • 1. יש ללחוץ על More ואז על Settings ולהפעיל את שליחת הלוגים ע" כפתור Enable Syslog Sending.
    • בשורת Format of payload יש לבחור ב-JSON.
    • בשורת Minimal Log Level יש לבחור ב-Information.
    • ב-Event Types to Log יש לסמן את הכל פרט ל-Audit Log.
    • בשדה ה-Destination יש להדביק את הכתובת: mdr.comsecure.co.il
    • לסיום יש ללחוץ על Apply Settings.
    • 31A mdr getting started
    • 2. במסך Settings יש להרחיב את Session Protection For Web Console, לבטל את Block requests from different IP addresses.
    • לסיום יש ללחוץ על Apply Settings.
    • 38 mdr getting started

 

3. בשלב הזה נגדיר בשרת ה-EDR הגדרות איסוף ושמירת לוגים (נדרש רק בממשק EDR מקומי).

    • הגדרות בממשק EDR מקומי בלבד ESET INSPECT On-Prem
    • 1. יש ללחוץ בממשק ESET INSPECT על More ואז על Settings.
    • 50 mdr getting started
    • 2. יש לוודא כי מוגדר בשורת Store low-level data for לפחות חודש 1 (ניתן לבחור ביותר).
    • בסעיף Data Collection יש לבחור ב-Store all available data וללחוץ על Save.
    • 52 mdr getting started

 


שלב 3 מתוך 3: מילוי פרטים ושליחת מייל

- אם הממשק משמש לניהול מספר ארגונים (ממשק ניהול מאוחד), יש להוריד את הטופס הבא.

יש לשלוח את הטופס לאחר המילוי, במייל לכתובת This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ולכתב את סוכן המכירות. 

לאחר מכן יש להמשיך למדריך - הוספת לקוח חדש לשירות MDR (בחירת לקוח ספציפי מתוך כלל הלקוחות).

 

- אם הממשק משמש לניהול ארגון אחד, יש להוריד את הטופס הבא.

יש לשלוח את הטופס לאחר המילוי, במייל לכתובת This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ולכתב את סוכן המכירות. 

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *