Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

1. על מנת ליצור את הערך, יש להכניס את כל הפרטים בכלי באנגלית, וללחוץ על כפתור יצירת שדה תיאור.

הערה: שדה ה-Description מוגבל לעד 254 תווים.

הערה: שם הלקוח צריך להיות כתוב בדיוק כפי שהוא רשום בטופס בשלב 3 במדריך.

2. כעת יש לערוך את הקבוצות הסטטיות של הלקוח, ולהוסיף בשדה ה-Description את הערך שהתקבל.

    • עריכת הקבוצות הסטטיות
    • 1. יש להיכנס לממשק ניהול ESET PROTECT / CLOUD.
    • 2. יש להיכנס למסך Computers וללחוץ על גלגל השיניים של הקבוצה אותה אנו רוצים לערוך, ואז על Edit.
    • 21 mdr getting started
    • 3. יש להדביק את הערך שהתקבל, בשדה ה-Description וללחוץ Finish.
    • 22 mdr getting started
    • הערה: חשוב לערוך את כל הקבוצות הסטטיות המנוטרות ולא רק את הקבוצה הראשית.
    • בדוגמה מטה ישנו לקוח ששמו Customer1 ויש לו קבוצה סטטית ששמה Sales ותחתיה יש עוד 2 קבוצות.
    • יש לערוך את כל הקבוצות ולא רק את Customer1.
    • 23 mdr getting started

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *