Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

1. לחצו על Policies, ועל כפתור New Policy.

1

2. תנו שם לפוליסי ולחצו על Settings.

2

3. בתפריט המוצרים בחרו ב-ESET Inspect Connector.

בשורת Server Address עליכם להזין כתובת Host שהזנתם במהלך יצירת התעודה בסעיף 13 בשלב התקנת ממשק הניהול.

לאחר מכן בשורת Certificate Authorities לחצו על Edit.

2 edr installation

4. לחצו על Add ואז Open Certification Authorities.

0122 common 2 ei install

5. סמנו את ה-CA ברירת המחדל של הניהול, בדר"כ ייקרא ESET Protect Certification Authority ולחצו על OK.

6

6. לחצו על Save.

7

7. לחצו על Save.

8

8. לחצו על Assign ועל כפתור Assign.

בחלון שייפתח סמנו את תיקיית All.

לחצו על Finish.

9

9. כעת יש להגדיר סיסמה נגד הסרה לאייג'נט EDR ע"פ המדריך הבא.

* ניתן לערוך את אותו הפוליסי שיצרתם כעת ולהגדיר את הסיסמה בו.

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *