Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד ליצור או לשנות סיסמה לאייג'נט EDR ששמו ESET Inspect Connector.

דרישות

- ממשק ניהול מקומי או בענן ESET PROTECT / On-Prem.
- אייג'נט ניהול מותקן בתחנות.

פירוט

1. יש להכנס לממשק ניהול בענן או מקומי ESET PROTECT / On-Prem וללחוץ על Policies ואז על New Policy.

1 eset Inspect connector password

2. יש לתת שם לפוליסי Inspect Policy וללחוץ על Settings.

2 eset Inspect connector password

3. יש לבחור בסוג הפוליסי ב-ESET Inspect Connector וללחוץ על Set בשורת Password Protected Setup.

3 eset Inspect connector password

4. יש להגדיר את הסיסמה הרצויה וללחוץ על OK.

 5 eset Inspect connector password

5. יש ללחוץ על Assign ואז על Assign.

 15 eset Inspect connector password

6. יש לבחור בקבוצה הרצויה עליה הפוליסי יחול.

על מנת להגדיר את הסיסמה על כל המחשבים בממשק, יש לסמן את קבוצת All וללחוץ OK.

 12 eset Inspect connector password

7. יש ללחוץ על Finish.

 6 eset Inspect connector password

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *