Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

פירוט

במדריך הבא נדגים כיצד להתקין את ממשק ה-ESET Inspect On-Prem, ממשק ה-EDR של ESET.

דרישות קדם

תוכנה

  • ממשק ניהול מקומי ESET Inspect On-Prem בגרסה 10.0 ומעלה.
  • מוצר הגנה של ESET בתחנות ובשרתים:
    ESET Endpoint Security 10.0.2034.0 ומעלה.
    ESET Endpoint Antivirus 10.0.2034.0 ומעלה.
    ESET Endpoint Security for macOS 6.11.606.0 ומעלה.
    ESET Endpoint Antivirus for macOS 6.11.606.0 או 7.2.1600.0 ומעלה.
    ESET Mail Security for Microsoft Exchange Server 9.0.10009.0 ומעלה.
    ESET File Security for Microsoft Windows Server 9.0.12013.0 ומעלה.
    ESET Endpoint Antivirus for Linux 9.1.4.0.
    ESET Server Security for Linux 9.1.89.0.
  • MySQL (ההתקנה מוסברת במהלך המדריך).
  • Microsoft Visual C++ Redistributable Version שניתן להוריד פה.

מערכות הפעלה נתמכות

  • עבור התקנת שרת ה-EDR:
    Windows Server 2012 ומעלה.
    מומלץ לא להתקין את ממשק הניהול ESET Inspect על אותו השרת של ESET PROTECT!
  • עבור התקנת רכיב ה-Agent בתחנות קצה ושרתים:
    Windows 10 ומעלה.
    Windows Server 2012 ומעלה.
  • macOS 10.15 (Catalina) ומעלה.
  • Linux בהפצות וגרסאות הבאות.

חומרה בשרת - דרישות מינימום

כמות תחנות מנוהלות 500 1000
זיכרון RAM זמין 4GB 8GB
שטח דיסק זמין 566GB 1.1TB
Disk IOPS 1000 2000
ליבות מעבד 2 4

 

* שטח הדיסק מתייחס למשך שמירת לוגים מאוד מפורטים (מסוג Low-Level) במשך חודש.

תקשורת

  • תקשורת בין ממשק הניהול ESET Inspect לבין ממשק הניהול ESET Protect בפורט 2223.
  • תקשורת בין תחנות קצה לממשק ESET Inspect בפורט 8093.

תוכן

Mysql התקנת step 1

step 2התקנת ממשק הניהול

step 3הגדרות בממשק הניהול

step 4הפצה לתחנות

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *