Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

את ההפצה מבצעים באמצעות משימה מתוך ממשק הניהול ESET PROTECT.

1. לחצו על Tasks, סמנו את Software Install, לחצו על New ועל Client Task.

1 edr cloud1

2. תנו שם למשימה Install EI Connector ולחצו על Settings.

11 edr cloud4

3. בחרו באחת מ-3 מערכות ההפעלה ולחצו על כפתור Select תחת Choose package from repository.

0020 common 1 add cloud edr

4. בחרו במוצר ESET Inspect Connector ולחצו על OK.

0021 common 2 add cloud edr

5. שימו לב: הרישיון נבחר אוטומטית, אם אתם שותפים בניהול מאוחד, יש לבחור את הרישיון של הלקוח הרצוי.

אשרו את תנאי המשתמש ולחצו על Finish.

0022 common 3 add cloud edr

6. כעת נגדיר את הטריגר: לחצו על Create Trigger.

13 edr cloud

7. בשלב זה תוכלו לבחור על מי המשימה תרוץ.

לחצו על לשונית Target, ובחרו בכפתור Add Computers או Add Groups.

בחרו במחשבים או הקבוצות הרלוונטיות ולחצו על Finish.

10

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *