• לקוחות יקרים, עקב תקלה טכנית במרכזיה אין באפשרותנו לקבל שיחות. עד שהתקלה תסתיים, תוכלו לפתוח פניות שירות וניצור איתכם קשר בהקדם | לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד לנהל את הרישיון והמחשבים עליהם הוא מופעל.

 

פירוט

מה ניהול הרישיונות בפורטל my.eset.com מאפשר?

  • תצוגה של הרישונות שברשותך.
  • שיקוף הרישיונות שהופעלו במכשירים ומספר המכשירים.
  • אופציה לביטול רישיונות אשר הופעלו במחשבים שאין אפשרות להגיע אליהם ולבטל את הרישיון באופן פיזי.

על מנת לנהל את הרישיונות יש לבצע את הפעולות הבאות:

1. בכניסה לפורטל https://my.eset.com/ נתבקש להקליד את כתובת המייל והסיסמה שהגדרת עבור החשבון.

myESET 1 11

* במידה ועדיין אין ברשותך חשבון יש ללחוץ על הקישור צור חשבון (ניתן לראות בתמונה).

במקרה כזה יש להרשם עם כתובת המייל שאיתה רכשת את הרישיון ולהמציא סיסמה בת 10 תווים (לפחות) עם אות גדולה, אות קטנה, ומספר.

 

2. לאחר הכניסה יש לבחור ב-הצג את כל הרישיונות מהתפריט הראשי של האתר https://my.eset.com/.

myESET 2 22

 3. במנהל הרישיונות: במידה ורישיונך לא מוצג, יש להקיש על הוסף רישיון כדי להוסיף מפתח רישיון חדש.
     *במידה והרישיון כבר התווסף באופן אוטומטי יש להמשיך לשלב 8.

myESET 3 11

4. בשלב הבא, יש להזין את מפתח הרישיון בשדה המסומן (לדוגמה: HDAP-ABCD-1234-EFGH-5678) לאחר מכן, יש ללחוץ על הוסף רישיון.

myESET 4 44

 5. בלחיצה על הוסף רישיון, ישלח מייל לכתובת הדוא"ל שבה השתמשת לרישום הרישיון (יש לבדוק גם בתיקיית הספאם).

    *במידה ולא קיבלתם מייל אימות לאחר 5 דקות, יש לפנות לתמיכה ולצרף את פרטי הרישיון שניתן למצוא ע"פ המדריך הבא.

 myESET 5 11

6. יש ללחוץ על קישור האימות באימייל שהתקבל אפשר לחשבון זה לנהל את הרישיון שלך:

myESET 6 11

7. לאחר מכן, יש להשלים את תהליך האימות ע"י לחיצה על אפשר.

myESET 7 11
 
8. לאחר ביצוע האימות והוספת הרישיון למנהל הרישיונות, מתקבלת תצוגה של הרישיונות הקיימים ברשותנו.

    בלחיצה על פתח רישיון, מתקבל מבט כולל על הרישיון וההתקנים המציג פרטים כגון: סוג המוצר, תוקף, מפתח הרישיון להפעלת המוצר,
    ניצול הרישיון ועוד..

myESET 8 11

9. בהתקנים: יוצגו כל המכשירים המחוברים לחשבון myESET, כל מכשיר מיוצג על ידי שמו וסטטוס האפליקציה שלו, לדוגמה:
    
    1. לא מחובר - המכשיר מוגן על ידי מוצר ESET שברשותך אך אינו מחובר אל myESET.
    2. לא פעיל - המכשיר לא התחבר ל-myESET במשך יותר מ-14 ימים.
    3. Icon-OK מוגן - המכשיר מוגן, מתעדכן באופן שוטף, מערכת 'נגד גניבה' פעילה והרישיון במכשיר בתוקף. 
    4.  important נדרשת תשומת לב - המכשיר מדווח על סטטוס אפליקציה כתום. המשמעות היא שמוצר ESET פועל, אך קיימת התראה במכשיר.
    5. warning התראת אבטחה - המכשיר מדווח על סטטוס אפליקציה אדום, מוצר ESET אינו פועל כהלכה.

 
 כדי לבצע פעולות של שינוי שם המכשיר או ביטול הפעלת המוצר במכשיר זה, יש ללחוץ עלthree_dots_menuולבחור בפעולה הרצויה.

 myESET 9 11

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

 

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

לקוחות יקרים, עקב תקלה טכנית במרכזיה אין באפשרותנו לקבל שיחות.
עד שהתקלה תסתיים, תוכלו לפתוח פניות שירות וניצור איתכם קשר בהקדם.

בתאריך 20.09, יום ב', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00 
בתאריך 21.09, יום ג', משרדינו יהיו סגורים 
בימי חול המועד בין התאריכים 22-26.09, משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-14:00
בתאריך 27.09, יום ב', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00
בתאריך 28.09, יום ד', משרדינו יהיו סגורים

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *