Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד לנהל את המינוי בפורטל ESET HOME, והמחשבים עליהם הוא מופעל.

 

פירוט

מה ניהול המינויים בפורטל ESET HOME מאפשר?

  • תצוגה של המינויים שברשותך.
  • נראות של המינויים שהופעלו במכשירים ומספר המכשירים.
  • אפשרות ביטול הפעלת הגנה אשר הופעלה במחשבים שאין אפשרות להגיע אליהם ולבטל את ההגנה באופן פיזי.
  • הפעלת פיצ'רים מתקדמים כמו מערכת נגד גניבה, הגנה על הזהות, VPN, בקרת הורים, מנהל סיסמאות וכו...

על מנת לנהל המינויים, יש לבצע את הפעולות הבאות:

1. יש להיכנס לפורטל ESET HOME בקישור הבא ולהקליד את כתובת המייל והסיסמה בחשבון שלכם.

הערה: אם אין ברשותך חשבון ESET HOME, יש ללחוץ על הקישור צור חשבון (למטה) ולהשלים את ההרשמה.

1 eset home 

2. יש ללחוץ על כל המינויים בתפריט הראשי.

2 eset home

3. אם המינוי לא מוצג, יש להקיש על הוסף או קנה כדי להוסיף מפתח הפעלה.
3 eset home

4. יש להזין את מפתח ההפעלה בשדה המסומן (לדוגמה: HDAP-ABCD-1234-EFGH-5678) לאחר מכן, יש ללחוץ על הוסף מינוי.

4 eset home

5. כעת ישלח מייל לכתובת הדוא"ל שבה השתמשת לרכישת המינוי (יש לבדוק גם בתיקיית הספאם), ניתן ללחוץ על כפתור ה-X.

*אם לא קיבלתם מייל אימות לאחר 5 דקות, יש לפנות לתמיכה ולצרף את פרטי המינוי שניתן למצוא ע"פ המדריך הבא.

5 eset home

6. יש ללחוץ על אשר כדי לאמת את המינוי.

6 eset home

7. יש להשלים את תהליך האימות ע"י לחיצה על אפשר.
7 eset home
8. לאחר ביצוע האימות והוספת המינוי לפורטל ESET HOME, מתקבלת תצוגה של כל המינויים הקיימים ברשותנו.

יש ללחוץ על מינוי פתוח, ושם נוכל לראות את כל הפרטים על המינוי וההתקנים המציג פרטים כגון: סוג המוצר, תוקף, מפתח הפעלה להפעלת המוצר, וכו...
8 eset home

9. בהתקנים: יוצגו כל המכשירים המחוברים לחשבון ESET HOME, כל מכשיר מיוצג על ידי שמו וסטטוס האפליקציה שלו, לדוגמה:

lomehobar
1. לא מחובר - המכשיר מוגן על ידי מוצר ESET שברשותך אך אינו מחובר אל ESET HOME.

lopahil
2. לא פעיל - המכשיר לא התחבר ל-ESET HOME במשך יותר מ-14 ימים.

mogan
3. מוגן - המכשיר מוגן, מתעדכן באופן שוטף, מערכת 'נגד גניבה' פעילה והמינוי במכשיר בתוקף. 

attention
4. נדרשת תשומת לב - המכשיר מדווח על סטטוס אפליקציה כתום. המשמעות היא שמוצר ESET פועל, אך קיימת התראה במכשיר.

redalert
5. התראת אבטחה - המכשיר מדווח על סטטוס אפליקציה אדום, מוצר ESET אינו פועל בצורה תקינה.
כדי לבצע פעולות של שינוי שם המכשיר או ביטול הגנה במכשיר זה, יש ללחוץ עלthree_dots_menuולבחור בפעולה הרצויה.

9 eset home

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה

  • התקנת ההגנה של ESET
    התקנת ההגנה של ESET
  • התקנת הגנת ESET עבור MAC
    התקנת הגנת ESET עבור MAC
  • הגדרות מומלצות לחיזוק ההגנה
    הגדרות מומלצות לחיזוק ההגנה
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *