מדריך לניהול המינויים בפורטל ESET HOME
תיאור
במדריך זה נסביר כיצד לנהל את המינוי בפורטל ESET HOME, והמחשבים עליהם הוא מופעל.
פירוט
מה ניהול המינויים בפורטל ESET HOME מאפשר?
- תצוגה של המינויים שברשותך.
- נראות של המינויים שהופעלו במכשירים ומספר המכשירים.
- אפשרות ביטול הפעלת הגנה אשר הופעלה במחשבים שאין אפשרות להגיע אליהם ולבטל את ההגנה באופן פיזי.
- הפעלת פיצ'רים מתקדמים כמו מערכת נגד גניבה, הגנה על הזהות, VPN, בקרת הורים, מנהל סיסמאות וכו...
על מנת לנהל המינויים, יש לבצע את הפעולות הבאות:
1. יש להיכנס לפורטל ESET HOME בקישור הבא ולהקליד את כתובת המייל והסיסמה בחשבון שלכם.
הערה: אם אין ברשותך חשבון ESET HOME, יש ללחוץ על הקישור צור חשבון (למטה) ולהשלים את ההרשמה.
2. יש ללחוץ על כל המינויים בתפריט הראשי.
3. אם המינוי לא מוצג, יש להקיש על הוסף או קנה כדי להוסיף מפתח הפעלה.
4. יש להזין את מפתח ההפעלה בשדה המסומן (לדוגמה: HDAP-ABCD-1234-EFGH-5678) לאחר מכן, יש ללחוץ על הוסף מינוי.
5. כעת ישלח מייל לכתובת הדוא"ל שבה השתמשת לרכישת המינוי (יש לבדוק גם בתיקיית הספאם), ניתן ללחוץ על כפתור ה-X.
*אם לא קיבלתם מייל אימות לאחר 5 דקות, יש לפנות לתמיכה ולצרף את פרטי המינוי שניתן למצוא ע"פ המדריך הבא.
6. יש ללחוץ על אשר כדי לאמת את המינוי.
7. יש להשלים את תהליך האימות ע"י לחיצה על אפשר.
8. לאחר ביצוע האימות והוספת המינוי לפורטל ESET HOME, מתקבלת תצוגה של כל המינויים הקיימים ברשותנו.
יש ללחוץ על מינוי פתוח, ושם נוכל לראות את כל הפרטים על המינוי וההתקנים המציג פרטים כגון: סוג המוצר, תוקף, מפתח הפעלה להפעלת המוצר, וכו...
9. בהתקנים: יוצגו כל המכשירים המחוברים לחשבון ESET HOME, כל מכשיר מיוצג על ידי שמו וסטטוס האפליקציה שלו, לדוגמה:
1. לא מחובר - המכשיר מוגן על ידי מוצר ESET שברשותך אך אינו מחובר אל ESET HOME.
2. לא פעיל - המכשיר לא התחבר ל-ESET HOME במשך יותר מ-14 ימים.
3. מוגן - המכשיר מוגן, מתעדכן באופן שוטף, מערכת 'נגד גניבה' פעילה והמינוי במכשיר בתוקף.
4. נדרשת תשומת לב - המכשיר מדווח על סטטוס אפליקציה כתום. המשמעות היא שמוצר ESET פועל, אך קיימת התראה במכשיר.
5. התראת אבטחה - המכשיר מדווח על סטטוס אפליקציה אדום, מוצר ESET אינו פועל בצורה תקינה.
כדי לבצע פעולות של שינוי שם המכשיר או ביטול הגנה במכשיר זה, יש ללחוץ עלולבחור בפעולה הרצויה.
בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.