• חווים תקלת מודולים בגרסאות 5 או 6.5? העזרו בעדכון הטכני לגרסאות 5  או לגרסה 6.5 על מנת לפתור אותה.

תיאור התופעה

יש מספר סיבות להוצאת פרטי הרישיון מהתוכנה, לדוגמה:

1. לחידוש הרישיון.

2. שחזור סיסמה/ מפתח רישיון.

3. פנייה לשירות לקוחות/ תמיכה טכנית.

כניסה לתוכנה

יש להיכנס לתוכנה על ידי לחיצה כפולה על סמל התוכנה ליד השעון.

כניסהלתוכנה1

* במידה וסמל התוכנה אינו מופיע ליד השעון, יש להיכנס לסמלים הנסתרים.

כניסהלתוכנה2

הוצאת פרטי הרישיון מהתוכנה- גרסאות 9 ומעלה

1. יש ללחוץ על עזרה ותמיכה.

11

2. יש ללחוץ על פרטים עבור תמיכה טכנית.

22

3. בחלון החדש שיפתח נוכל לראות את מזהה הרישיון ו- שם המשתמש.

33

* ניתן ללחוץ במקלדת גם על CTRLּ + U לפתיחת חלון "פרטים עבור תמיכה טכנית".

license4

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *