• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד לאתר את פרטי הרישיון בתוכנה.

 

פירוט

יש מספר סיבות להוצאת פרטי הרישיון מהתוכנה, לדוגמה:

1. לחידוש הרישיון.

2. שחזור סיסמה/ מפתח רישיון.

3. פנייה לשירות לקוחות/ תמיכה טכנית.

כניסה לתוכנה

יש להיכנס לתוכנה על ידי לחיצה על סמל התוכנה ליד השעון.

כניסהלתוכנה1

* במידה וסמל התוכנה אינו מופיע ליד השעון, יש להיכנס לסמלים הנסתרים.

כניסהלתוכנה2

הוצאת פרטי הרישיון מהתוכנה

1. יש ללחוץ על עזרה ותמיכה.

11

2. יש ללחוץ על פרטים עבור תמיכה טכנית.

22

3. בחלון החדש שיפתח נוכל לראות את מזהה הרישיון ו- שם המשתמש.

33

 

* ניתן ללחוץ במקלדת גם על 2 המקשים CTRLּ + U בו זמנית לפתיחת חלון פרטים עבור תמיכה טכנית.

פעולה זו ניתן לבצע בכל מסך בתוכנה.

license4

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

        ביום הזיכרון 14.04 משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-14:00
ביום העצמאות 15.04 משרדינו יהיו סגורים

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *