• חווים תקלת מודולים בגרסאות 5 או 6.5? העזרו בעדכון הטכני לגרסאות 5  או לגרסה 6.5 על מנת לפתור אותה.

תיאור התופעה

בהגדרות ברירת מחדל של מוצרי ESET, מוגדרת סריקה ברמת ניקוי רגילה אשר מצריכה את התערבות המשתמש בסיום הסריקה לניקוי האיומים אשר נמצאו במחשב.

על מנת שהסריקה תבצע ניקוי אוטומטי לאיומים ללא התערבות המשתמש בסיום הסריקה, יש לעקוב אחר הפעולות המתוארות במדריך.

כניסה לתוכנה

יש להיכנס לתוכנה על ידי לחיצה כפולה על סמל התוכנה ליד השעון.

1

* במידה וסמל התוכנה אינו מופיע ליד השעון, יש להיכנס לסמלים הנסתרים.

2

שינוי הגדרות הסריקה

1. תחילה יש ללחוץ על (1) Setup ואז על (2) Advanced setup.

סריקה מעמיקה 1

2. בAdvanced setup יש לבחור ב(1) Detection Engine ולאחר מכן ב(2Malware scans.

ב On-Demand Scan יש לבחור ב(3) In-depth scan מתוך גלילת הבחירה.

סריקה מעמיקה 2

3. יש ללחוץ על THREATSENSE PARAMETERS.

סריקה מעמיקה 3

4. יש לגרור למטה את סמן הגרירה עד לכותרת (1) CLEANING, לאחר מכן יש לשנות את ה-Cleaning level ולבחור ב (2) Strict cleaning מתוך גלילת הבחירה.

לסיום יש ללחוץ על (3OK.

סריקה מעמיקה 4

ביצוע סריקה מלאה למערכת

1. יש ללחוץ על Computer scan.

סריקה מעמיקה 5

2. יש ללחוץ על Custom scan.

סריקה מעמיקה 6

3. בחלון החדש יש ללחוץ על (1) סימן של גלגל שיניים ולאחר מכן לבחור ב(2In-depth scan בגלילת הבחירה.

סריקה מעמיקה 7

4. יש לסמן את תיבת הסימון ליד (1This PC ולאחר מכן על (2) Scan או Scan as Administrator.

סריקה מעמיקה 8

5. מיד לאחר מכן תתחיל סריקה מלאה במערכת שתנקה איומים אוטומטית במידה ויימצאו.

יש להמתין עד לסיום הסריקה ולא לכבות את המחשב.

סריקה מעמיקה 9

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא. 

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *