Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

תיאור

 

פירוט

תיאור התופעה

בהגדרות ברירת מחדל של מוצרי ESET, מוגדרת סריקה ברמת ניקוי רגילה אשר לעיתים מצריכה את התערבות המשתמש בסיום הסריקה לניקוי האיומים אשר נמצאו במחשב.

במידה וקיים חשש כי המחשב נגוע בנוזקה כלשהי, מומלץ להריץ סריקת מחשב על מנת לבדוק האם קיימת נוזקה במערכת.

ניתן להגדיר סריקה שבועית מתוזמנת ע"פ המדריך הבא.

כניסה לתוכנה

יש להיכנס לתוכנה על ידי לחיצה על סמל התוכנה ליד השעון.

אייקון_1.jpg

* במידה וסמל התוכנה אינו מופיע ליד השעון, יש להיכנס לסמלים הנסתרים.

אייקון_2.jpg

שינוי הגדרות הסריקה

1. תחילה יש ללחוץ על Setup ואז על Advanced setup.

2020-12-28_16-13-06.jpg

2. יש ללחוץ על Malware scans.

    בפרופיל יש לבחור ב In-depth scan מתוך גלילת הבחירה, וללחוץ על ThreatSense.

2020-12-28_15-45-01.jpg

 

 3. יש לרדת מעט לשורה של Cleaning Level ולבחור מתוך גלילת הבחירה Always Remedy Detection ולסיום ללחוץ על OK.

 2020-12-28_15-52-49.jpg

ביצוע סריקה מלאה למערכת

1. יש ללחוץ על Computer scan ולאחר מכן על Advanced Scans ולבחור את Custom scan.

2020-12-28_15-59-23.jpg

2. בחלון שנפתח יש לבחור פרופיל In-depth scan ואז לסמן את תיבת הסימון של This PC וללחוץ על Scan as Administrator.

    הערה: במידה ולא מופיעה האופציה של Scan as Administrator, יש לבחור Scan.

 2020-12-28_16-04-52.jpg

3. כעת תתחיל סריקה מלאה של המחשב שתנקה איומים אוטומטית במידה ויימצאו.

    יש להמתין עד לסיום הסריקה, ולא לכבות את המחשב.

    ניתן להמשיך לעבוד על המחשב כרגיל, הסריקה תתבצע ברקע.

2020-12-28_16-06-57.jpg

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא

מדריכי התקנה

  • התקנת ההגנה של ESET
    התקנת ההגנה של ESET
  • התקנת הגנת ESET עבור MAC
    התקנת הגנת ESET עבור MAC
  • הגדרות מומלצות לחיזוק ההגנה
    הגדרות מומלצות לחיזוק ההגנה
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *