• שוחרר תיקון לתקלה במודולים: מדריך טיפול בגרסאות 6.5 | מדריך טיפול בגרסאות 5

 תיאור התופעה

הגדרת סריקה שבועית מומלצת ומאפשרת לקבוע יום ושעה לפי בחירה שהמערכת תיסרק בצורה אוטומטית לגילוי וניקוי איומים.

כניסה לתוכנה

יש להיכנס לתוכנה על ידי לחיצה כפולה על סמל התוכנה ליד השעון.

eset icon

* במידה וסמל התוכנה אינו מופיע ליד השעון, יש להיכנס לסמלים הנסתרים.

eset icon 2

שינוי הגדרות הסריקה

1. תחילה יש ללחוץ על (1הגדרות ואז על (2) הגדרות מתקדמות.

הגדרות הגדרות מתקדמות

2. בהגדרות מתקדמות יש לבחור ב (1מנגנון איתור לאחר מכן ב (2סריקת תוכנות זדוניות.

    בסריקה על פי דרישה יש לבחור ב (3סריקה מעמיקה מתוך גלילת הבחירה.

סריקה מעמיקה חדש

3. יש ללחוץ על פרמטרי THREATSENSE.

1פרמטרי TREATHESENSE

4. יש לגרור למטה את סמן הגרירה עד לכותרת (1ניקוי , לאחר מכן יש לשנות את דרגת הניקוי ולבחור ב (2ניקוי קפדני מתוך גלילת הבחירה.

     לסיום יש ללחוץ על (3אישור .

חדש ניקוי קפדני

הגדרת סריקה שבועית

1. יש ללחוץ על כלים (במוצרים Internet Security ו- Smart Security Premium יש ללחוץ גם על כלים נוספים).

כלים נוספים

2. יש ללחוץ על מתזמן.

מתזמן1

3. יש ללחוץ על הוסף משימה.

הוסף משימה

4. יש לרשום שם למשימה, לדוגמא: (1סריקה שבועית.

    ולאחר מכן לבחור ב (2סריקת מחשב לפי דרישה וללחוץ (3הבא .

סריקה שבועית

5. יש לבחור ב (1שבועית מתוך גלילת הבחירה וללחוץ (2הבא .

שבועית

6. יש לבחור את השעה והיום בו המחשב פועל אך לא עובדים עליו בצורה מלאה, לדוגמא: (1שבת ב-23:00 וללחוץ (2הבא.

תזמון שבת 23

7. יש לבחור ב (1מוקדם ככל האפשר וללחוץ על (2הבא .

מוקדם ככל האפשר

8. בחלון החדש שיפתח יש לסמן את תיבת הסימון ליד (1מחשב / This PC ולסיום יש ללחוץ על (2אישור .

סיום

סיכום והערות

• האנטי-וירוס יסרוק את המחשב ביום ובשעה שבחרנו, הסריקה אשר תתבצע במחשב היא סריקה מעמיקה עם ניקוי קפדני אשר תנקה איומים באופן אוטומטי מהמחשב ללא התערבות המשתמש בסיום הסריקה.

• במידה ובמחשב מוגדר 'מצב שינה' (Sleeping mode) הסריקה תעצור ברגע שהמחשב ייכנס ל'מצב שינה', הסריקה תתחדש לאחר שהמחשב יחזור לפעילות רגילה. למידע נוסף על 'מצב שינה' לחץ כאן.

 

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

עקב משבר הקורונה והנחיות משרד הבריאות, נציגי החברה עובדים מהבית.

על מנת שתוכלו לסייע לנו לתת מענה מהיר, אנא פיתחו קריאות שירות דרך
פורטל התמיכה. 
נשמח לעמוד לרשותכם בכל פניה.

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

       ביום חמישי, 28.5 (ערב חג שבועות) שעות הפעילות שלנו הן בין השעות 9:00 ל- 12:30

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *