• חווים תקלת מודולים בגרסאות 5 או 6.5? העזרו בעדכון הטכני לגרסאות 5  או לגרסה 6.5 על מנת לפתור אותה.

וירוס קיצורי דרך:  

כאשר המחשב, מחיצת הכונן הקשיח או כונן USB נגועים בוירוס זה, כל הקבצים הופכים לקיצורי דרך והנתונים בפועל אינם נגישים.

עליכם לשים לב היכן אתם מכניסים את ההתקן הנייד – הדיסק און קי שלכם ולהיות עירניים לכל שינוי שקורה בו.

למרבה המזל, ניתן להיפטר מוירוס קיצורי הדרך במחשבי Windows 10/8/7.

לתיקון הקבצים יש לבצע את הפעולות הבאות:

1. תחילה, יש לבצע סריקה מעמיקה עם ניקוי קפדני לכונן הUSB הנגוע על פי המדריך הבא:    https://www.eset.co.il/support/home/support-articles/166-in-depth-scan-strict-clean 

2. יש להיכנס ל (1התחל ובשורת החיפוש לכתוב (2cmd וללחוץ על מקש ה-ENTER במקלדת.

    * יש לבצע את הפעולה על פי מערכת ההפעלה המותקנת במחשבך (WIN 7 / WIN 10).

CMDcmd win7

3. בחלונית השחורה שתיפתח יש (1) להקליד או להעתיק ולהדביק את השורה הבאה :

    attrib -h -r -s /s /d g:\*.*     

   (2) לפני הלחיצה על מקש ה-ENTER במקלדת יש להחליף את האות g באות של כונן ה-USB שברשותך.

  CMD פקודה 2

4. לאחר לחיצה על מקש הENTER במקלדת יש לוודא כי הקבצים נפתחים כעת בצורה תקינה.

    במידה וכן, יש למחוק ידנית את קיצורי הדרך שנותרו.

 

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *