• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

תיאור התופעה

בהגדרות ברירת מחדל של מוצרי ESET, מוגדרת סריקה ברמת ניקוי רגילה אשר מצריכה את התערבות המשתמש בסיום הסריקה לניקוי האיומים אשר נמצאו במחשב.

על מנת שהסריקה תבצע ניקוי אוטומטי לאיומים ללא התערבות המשתמש בסיום הסריקה, יש לעקוב אחר הפעולות המתוארות במדריך.

כניסה לתוכנה

יש להיכנס לתוכנה על ידי לחיצה כפולה על סמל התוכנה ליד השעון.

כניסהלתוכנה1

* במידה וסמל התוכנה אינו מופיע ליד השעון, יש להיכנס לסמלים הנסתרים.

כניסהלתוכנה2

שינוי הגדרות הסריקה

1. תחילה יש ללחוץ על (1הגדרות ואז על (2) הגדרות מתקדמות.

הגדרות הגדרות מתקדמות

2. בהגדרות מתקדמות יש לבחור ב (1מנגנון איתור לאחר מכן ב (2סריקת תוכנות זדוניות.

    בסריקה על פי דרישה יש לבחור ב (3סריקה מעמיקה מתוך גלילת הבחירה.

 סריקה

3. יש ללחוץ על פרמטרי THREATSENSE.

פרמטרי

4. יש לגרור למטה את סמן הגרירה עד לכותרת (1ניקוי , לאחר מכן יש לשנות את דרגת הניקוי ולבחור ב (2תקן את ההדבקה תמיד 

    מתוך גלילת הבחירה.

    לסיום יש ללחוץ על (3אישור .

קפדני

 

ביצוע סריקה מלאה למערכת

1. יש ללחוץ על סריקת מחשב .

סריקת מחשב1

2. יש ללחוץ על סריקה מותאמת אישית .

 מותאמת אישית

3. בחלון החדש יש ללחוץ על (1) סימן של גלגל שיניים ולאחר מכן לבחור ב (2סריקה מעמיקה בגלילת הבחירה.

 חדש מעמיקה

4. יש לסמן את תיבת הסימון ליד (1מחשב ולאחר מכן על (2סרוק או סרוק כמנהל .

 סרוק כמנהל

5. מיד לאחר מכן תתחיל סריקה מלאה במערכת שתנקה איומים אוטומטית במידה ויימצאו.

    יש להמתין עד לסיום הסריקה, ולא לכבות את המחשב.

סריקה הושלמה חדש

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא. 

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *