• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

תיאור

 

פירוט

תיאור התופעה

בהגדרות ברירת מחדל של מוצרי ESET, מוגדרת סריקה ברמת ניקוי רגילה אשר לעיתים מצריכה את התערבות המשתמש בסיום הסריקה לניקוי האיומים אשר נמצאו במחשב.

במידה וקיים חשש כי המחשב נגוע בנוזקה כלשהי, מומלץ להריץ סריקת מחשב על מנת לבדוק האם קיימת נוזקה במערכת.

ניתן להגדיר סריקה שבועית מתוזמנת ע"פ המדריך הבא.

 

כניסה לתוכנה

יש להיכנס לתוכנה על ידי לחיצה על סמל התוכנה ליד השעון.

אייקון_1.jpg

* במידה וסמל התוכנה אינו מופיע ליד השעון, יש להיכנס לסמלים הנסתרים.

אייקון_2.jpg

שינוי הגדרות הסריקה

1. תחילה יש ללחוץ על הגדרות ואז על הגדרות מתקדמות.

הגדרות_מתקדמות.jpg

2. יש ללחוץ על מנגנון איתור לאחר מכן על סריקת תוכנות זדוניות.

    בפרופיל יש לבחור בסריקה מעמיקה מתוך גלילת הבחירה, וללחוץ על פרמטרי ThreatSense.

2_-_Copy_-_Copy.jpg

 3. יש לרדת מעט לשורה של דרגת הניקוי ולבחור מתוך גלילת הבחירה תקן את האיתור תמיד ולסיום ללחוץ על אישור.

 3-1.jpg

 

ביצוע סריקה מלאה למערכת

1. יש ללחוץ על סריקת מחשב לאחר מכן על סריקות מתקדמות ואז על סריקה מותאמת אישית.

4_-_Copy_-_Copy_-_Copy.jpg

2. בחלון שנפתח יש לסמן את תיבת הסימון של Computer ועל סרוק כמנהל.

    הערה: במידה ולא מופיעה האופציה של סרוק כמנהל, יש לבחור בסרוק.

 5_-_Copy_-_Copy_2.jpg

3. כעת תתחיל סריקה מלאה של המחשב שתנקה איומים אוטומטית במידה ויימצאו.

    יש להמתין עד לסיום הסריקה, ולא לכבות את המחשב.

    ניתן להמשיך לעבוד על המחשב כרגיל, הסריקה תתבצע ברקע.

6_-_Copy.jpg

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *