Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

תיאור

 

פירוט

תיאור התופעה

בהגדרות ברירת מחדל של מוצרי ESET, מוגדרת סריקה ברמת ניקוי רגילה אשר לעיתים מצריכה את התערבות המשתמש בסיום הסריקה לניקוי האיומים אשר נמצאו במחשב.

במידה וקיים חשש כי המחשב נגוע בנוזקה כלשהי, מומלץ להריץ סריקת מחשב על מנת לבדוק האם קיימת נוזקה במערכת.

ניתן להגדיר סריקה שבועית מתוזמנת ע"פ המדריך הבא.

 

כניסה לתוכנה

יש להיכנס לתוכנה על ידי לחיצה על סמל התוכנה ליד השעון.

אייקון_1.jpg

* במידה וסמל התוכנה אינו מופיע ליד השעון, יש להיכנס לסמלים הנסתרים.

אייקון_2.jpg

שינוי הגדרות הסריקה

1. תחילה יש ללחוץ על הגדרות ואז על הגדרות מתקדמות.

In depth scan 1

2. יש ללחוץ על מנגנון איתור לאחר מכן על סריקת תוכנות זדוניות.

    בפרופיל יש לבחור בסריקה מעמיקה מתוך גלילת הבחירה, וללחוץ על פרמטרי ThreatSense.

Update license 7

 3. יש לרדת מעט לשורה של דרגת הניקוי ולבחור מתוך גלילת הבחירה תקן את האיתור תמיד ולסיום ללחוץ על אישור.

 Update license 8

4. במידה ותופיע שאלה האם ברצונך לאפשר לאפליקציה לבצע שינויים במחשבך? יש לסמן כן.

Update license 6

ביצוע סריקה מלאה למערכת

1. יש ללחוץ על סריקת מחשב לאחר מכן על סריקות מתקדמות ואז על סריקה מותאמת אישית.

In depth scan 4

2. בחלון שנפתח יש לבחור פרופיל סריקה מעמיקה ואז לסמן את תיבת הסימון של Computer וללחוץ על סרוק כמנהל.

    הערה: במידה ולא מופיעה האופציה של סרוק כמנהל, יש לבחור בסרוק.

 In depth scan 5

3. כעת תתחיל סריקה מלאה של המחשב שתנקה איומים אוטומטית במידה ויימצאו.

    יש להמתין עד לסיום הסריקה, ולא לכבות את המחשב.

    ניתן להמשיך לעבוד על המחשב כרגיל, הסריקה תתבצע ברקע.

In depth scan 6

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא

מדריכי התקנה

  • התקנת ההגנה של ESET
    התקנת ההגנה של ESET
  • התקנת הגנת ESET עבור MAC
    התקנת הגנת ESET עבור MAC
  • הגדרות מומלצות לחיזוק ההגנה
    הגדרות מומלצות לחיזוק ההגנה
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *