• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

תגיות:

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד להפעיל ולהגדיר את מערכת בקרת הורים במחשב.

 

פירוט

שימו לב: תכונת הגנה זו קיימת במוצר ESET Internet Security ו ESET Smart Security Premium.

 

כניסה לתוכנה

יש להיכנס לתוכנה על ידי לחיצה על סמל התוכנה ליד השעון.

 eset icon

* במידה וסמל התוכנה אינו מופיע ליד השעון, יש להיכנס לסמלים הנסתרים.

 eset icon 2

1. יש ללחוץ על הגדרות ואז על כלי אבטחה.

1

2. יש ללחוץ על המתג של בקרת הורים על מנת להפעילו.

2

3. יש ללחוץ על החץ בשורת בקרת ההורים.

3

4. יש ללחוץ על הגן על כל ההגדרות באמצעות סיסמה ולהזין סיסמה להגנה על ההגדרות.

    לסיום יש ללחוץ על אישור.

4

5. בחשבון של הורה יש ללחוץ על חשבון של הורה או על הגנה על חשבון של ילד בחשבון המשתמש הרלוונטי.

55

6. יש להזין את תאריך הלידה של הילד ולאחר מכן ללחוץ על הפעל.

 6

7. בערוך חשבון משתמש תחת לשונית כללי נוכל לראות שהחשבון פעיל, חשבון המשתמש המשויך ותאריך הלידה של הילד.

ניתן לערוך את ההגדרות הללו.

7

8. בערוך חשבון משתמש תחת לשונית חריגים בלחיצה על הוסף ניתן להוסיף, לערוך ולמחוק כתובות אתרי אינטרנט שהוזנו ידנית.

8

9. בערוך חשבון משתמש תחת לשונית קטגוריות נוכל לסגור, להפעיל ולבטל קטגוריות אשר יחסמו את התכנים הרלוונטים.

    קטגוריה המסומנת ב-V מאפשרת גישה לאתרים השייכים לאותה קטגוריה.

9

10. לסיכום, במדריך זה קבענו סיסמת אבטחה להגדרות האנטי וירוס אשר תמנע שינויים ומחיקה של התוכנה.

 בנוסף, הגדרנו את מנגנון בקרת ההורים ושייכנו את הפרופיל המתאים לחשבונות המשתמשים במערכת אשר יאפשרו או יחסמו תכנים לפי בחירת ההורה.

במקרים שחסימת/התרת תכנים מסויימים אינה פועלת בצורה תקינה, יש לפנות למחלקת התמיכה בקישור מטה.

 

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

        ביום הזיכרון 14.04 משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-14:00
ביום העצמאות 15.04 משרדינו יהיו סגורים

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *