חבילות הגנה: לבית, למשפחה ולעסקים קטנים


check icn חבילת הגנה לשימוש אישי

check icn חבילת הגנה משפחתית

check icnחבילת הגנה פרימיום לעסק

למידע נוסף

הגנה מלאה עבור משרד ביתי או עסק קטן:


check icn אנטי וירוס עטור שבחים עם הגנה מפני תוכנות כופר.

check icn בנקאות מאובטחת, חומת אש, מנגנון נגד גניבה ואנטי-ספאם.

check icnהגנה מפני גניבת מידע רגיש וזהות, בתוספת מנהל סיסמאות.

check icn שכבת הגנה מבוססת ענן לאיתור איומים שטרם נצפו בעבר.

למידע נוסף

איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן
Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

תגיות:

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד לאפס/לבטל את הסיסמה להגדרות מתקדמות בתוכנת ESET.

 

פירוט

ניתן לבצע את איפוס סיסמת ההגדרות המתקדמות בכל אחת מהדרכים הבאות:

א. לאיפוס באמצעות כתובת הדוא"ל המשוייכת לרישיון:

1. בחלונית שמבקשת סיסמה יש ללחוץ על שחזר סיסמה.

2020-12-24_15-23-46.jpg

2. יש להזין את כתובת הדוא"ל בה השתמשת לרישום הרישיון וללחוץ על שלח קוד.

2020-12-24_15-25-42777.jpg

3. קוד האימות שתוקפו יפוג לאחר 7 ימים, יישלח לכתובת הדוא"ל שלך באופן הבא:

שחזרבמייל

4. יש להעתיק את קוד האימות שהתקבל במייל ולהדביק אותו בשורה הזן את קוד האימות.

    בנוסף יש להזין סיסמה חדשה ולאשר אותה וללחוץ על אמת.

    הערה: על מנת לבטל את הסיסמה, יש להשאיר את 2 השדות של הסיסמה ריקים.

 2020-12-24_15-35-35.jpg

 

ב. לאיפוס באמצעות שליחת קוד במייל לתמיכה הטכנית:

1. תחילה יש להוציא את מזהה הרישיון מהתוכנה ולשמור אותו, ניתן להיעזר במדריך הבא.

2. בחלונית שמבקשת סיסמה יש ללחוץ על שחזר סיסמה.

2020-12-24_15-23-46.jpg

3. יש ללחוץ על צור קוד עבור תמיכה טכנית.

2020-12-24_15-25-43.jpg

4. יש לשלוח לתמיכה מייל לכתובת This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. עם מזהה הרישיון מסעיף 1, וקוד האיפוס.

     על מנת להעתיק את קוד האיפוס, יש ללחוץ על כפתור ההעתקה המסומן באדום.

    *חשוב להשאיר את החלונית פתוחה על מנת שהקוד עבור תמיכת לקוחות לא יתאפס.

2020-12-24_15-32-04.jpg

5. לאחר שתתקבל תשובה מצוות התמיכה, יש לפתוח את חלונית הסיסמה וללחוץ על יש לי קוד אימות.

2020-12-24_15-32-05.jpg

6. יש להעתיק את קוד האימות שהתקבל במייל ולהדביק אותו בשורה הזן את קוד האימות.

    בנוסף יש להזין סיסמה חדשה ולאשר אותה וללחוץ על אמת.

    הערה: על מנת לבטל את הסיסמה, יש להשאיר את 2 השדות של הסיסמה ריקים.

2020-12-24_15-35-35.jpg

7. הסיסמה החדשה הוגדרה בהצלחה.

     יש ללחוץ על אישור.

 2020-12-24_15-44-33.jpg

 

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *