Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

תגיות:

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד לאפס/לבטל את הסיסמה להגדרות מתקדמות בתוכנת ESET.

 

פירוט

ניתן לבצע את איפוס סיסמת ההגדרות המתקדמות בכל אחת מהדרכים הבאות:

א. לאיפוס באמצעות כתובת הדוא"ל המשוייכת לרישיון:

1. בחלונית שמבקשת סיסמה יש ללחוץ על שחזר סיסמה.

2020-12-24_15-23-46.jpg

2. יש להזין את כתובת הדוא"ל בה השתמשת לרישום הרישיון וללחוץ על שלח קוד.

2020-12-24_15-25-42777.jpg

3. קוד האימות שתוקפו יפוג לאחר 7 ימים, יישלח לכתובת הדוא"ל שלך באופן הבא:

שחזרבמייל

4. יש להעתיק את קוד האימות שהתקבל במייל ולהדביק אותו בשורה הזן את קוד האימות.

    בנוסף יש להזין סיסמה חדשה ולאשר אותה וללחוץ על אמת.

    הערה: על מנת לבטל את הסיסמה, יש להשאיר את 2 השדות של הסיסמה ריקים.

 2020-12-24_15-35-35.jpg

 

ב. לאיפוס באמצעות שליחת קוד במייל לתמיכה הטכנית:

1. תחילה יש להוציא את מזהה הרישיון מהתוכנה ולשמור אותו, ניתן להיעזר במדריך הבא.

2. בחלונית שמבקשת סיסמה יש ללחוץ על שחזר סיסמה.

2020-12-24_15-23-46.jpg

3. יש ללחוץ על צור קוד עבור תמיכה טכנית.

2020-12-24_15-25-43.jpg

4. יש לשלוח לתמיכה מייל לכתובת This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. עם מזהה הרישיון מסעיף 1, וקוד האיפוס.

     על מנת להעתיק את קוד האיפוס, יש ללחוץ על כפתור ההעתקה המסומן באדום.

    *חשוב להשאיר את החלונית פתוחה על מנת שהקוד עבור תמיכת לקוחות לא יתאפס.

2020-12-24_15-32-04.jpg

5. לאחר שתתקבל תשובה מצוות התמיכה, יש לפתוח את חלונית הסיסמה וללחוץ על יש לי קוד אימות.

2020-12-24_15-32-05.jpg

6. יש להעתיק את קוד האימות שהתקבל במייל ולהדביק אותו בשורה הזן את קוד האימות.

    בנוסף יש להזין סיסמה חדשה ולאשר אותה וללחוץ על אמת.

    הערה: על מנת לבטל את הסיסמה, יש להשאיר את 2 השדות של הסיסמה ריקים.

2020-12-24_15-35-35.jpg

7. הסיסמה החדשה הוגדרה בהצלחה.

     יש ללחוץ על אישור.

 2020-12-24_15-44-33.jpg

 

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה

  • התקנת ההגנה של ESET
    התקנת ההגנה של ESET
  • התקנת הגנת ESET עבור MAC
    התקנת הגנת ESET עבור MAC
  • הגדרות מומלצות לחיזוק ההגנה
    הגדרות מומלצות לחיזוק ההגנה
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *