• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

תיאור

 

פירוט

תיאור התופעה

במידה וקיים חשש כי המחשב נגוע בנוזקה כלשהי, מומלץ להריץ סריקת מחשב על מנת לבדוק האם קיימת נוזקה במערכת.

ניתן להגדיר סריקה שבועית מתוזמנת ע"פ המדריך הבא.

 

סריקות שגרתיות יכולות למנוע את הדברים הבאים:

• איומים אשר היו קיימים לפני התקנת מוצר האבטחה של ESET.
• קבצים ותוכנות זדוניות רדומות שעלולים להימצא במערכת וטרם זוהו.
• מקרה בו סורק בזמן אמת של האנטי וירוס לא פעל או בוטל.

 

כניסה לתוכנה

יש להיכנס לתוכנה על ידי לחיצה על סמל התוכנה ליד השעון.

אייקון_1.jpg

* במידה וסמל התוכנה אינו מופיע ליד השעון, יש להיכנס לסמלים הנסתרים.

אייקון_1-2.jpg

 

שינוי הגדרות לסריקה מעמיקה

1. תחילה יש ללחוץ על הגדרות ואז על הגדרות מתקדמות.

הגדרות_מתקדמות.jpg

2. יש ללחוץ על מנגנון איתור לאחר מכן על סריקת תוכנות זדוניות.

    בפרופיל יש לבחור בסריקה מעמיקה מתוך גלילת הבחירה, וללחוץ על פרמטרי ThreatSense.

2_-_Copy_-_Copy.jpg

 3. יש לרדת מעט לשורה של דרגת הניקוי ולבחור מתוך גלילת הבחירה תקן את האיתור תמיד ולסיום ללחוץ על אישור.

 3-1.jpg

ביצוע סריקה מלאה למערכת

1. יש ללחוץ על סריקת מחשב לאחר מכן על סריקות מתקדמות ואז על סריקה מותאמת אישית.

4_-_Copy_-_Copy_-_Copy.jpg

2. בחלון שנפתח יש לסמן את תיבת הסימון של Computer ועל סרוק כמנהל.

    הערה: במידה ולא מופיעה האופציה של סרוק כמנהל, יש לבחור בסרוק.

 5_-_Copy_-_Copy_2.jpg

שליחת דו"ח הסריקה למחלקת התמיכה

1. יש ללחוץ על כלים (במוצרים Internet security ו-Smart Security Premium יש ללחוץ גם על כלים נוספים).

2020-12-27_18-20-27.jpg

2. יש ללחוץ על קובצי יומן.

2020-12-27_18-23-23.jpg

3. יש לבחור בסריקת מחשב מתוך גלילת הבחירה.

2020-12-27_18-24-23.jpg

4. יש ללחוץ לחיצה ימנית בעכבר על רשומת הסריקה הרלוונטית ולבחור בהצג.

2020-12-27_18-41-31.jpg

5. בחלון החדש שיפתח יש ללחוץ מקש ימני בעכבר ולבחור ביצא הכל...

2020-12-27_18-45-38.jpg

6.  לאחר מכן יש לשמור את הדו"ח בשולחן העבודה, להעניק לו שם ולבחור בסוג הקובץ טקסט (txt) וללחוץ על שמירה.

2020-12-27_18-37-31.jpg

לאחר ייצוא דו"ח הסריקה ושמירתו בשולחן העבודה יש לשלוח את הקובץ בפורטל התמיכה בטופס הבא.

 

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

        ביום הזיכרון 14.04 משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-14:00
ביום העצמאות 15.04 משרדינו יהיו סגורים

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *