מדריך סריקה מעמיקה ושליחת דו"ח הסריקה לתמיכה
תיאור
פירוט
תיאור התופעה
אם קיים חשש כי המחשב נגוע בנוזקה כלשהי, מומלץ להריץ סריקת מחשב על מנת לבדוק האם קיימת נוזקה במערכת.
ניתן להגדיר סריקה שבועית מתוזמנת ע"פ המדריך הבא.
סריקות שגרתיות יכולות למנוע את הדברים הבאים:
• איומים אשר היו קיימים לפני התקנת מוצר האבטחה של ESET.
• קבצים ותוכנות זדוניות רדומות שעלולים להימצא במערכת וטרם זוהו.
• מקרה בו סורק בזמן אמת של מוצר ההגנה לא פעל או בוטל.
כניסה לתוכנה
יש להיכנס לתוכנה על ידי לחיצה על סמל התוכנה ליד השעון.
* אם סמל התוכנה אינו מופיע ליד השעון, יש להיכנס לסמלים הנסתרים.
-
- שינוי הגדרות לסריקה מעמיקה
- 1. תחילה יש ללחוץ על הגדרות ואז על הגדרות מתקדמות.
- 2. יש ללחוץ על סריקות ולאחר מכן על סריקת מכשירים.
- בפרופיל יש לבחור בסריקה מעמיקה מתוך גלילת הבחירה, וללחוץ על ThreatSense.
- 3. יש לרדת מעט לשורה של דרגת הניקוי ולבחור מתוך גלילת הבחירה תקן את האיתור תמיד ולסיום ללחוץ על אישור.
-
4. אם תופיע שאלה האם ברצונך לאפשר לאפליקציה לבצע שינויים במחשבך? יש לסמן כן.
-
- ביצוע סריקה מלאה למערכת
- 1. יש ללחוץ על סריקת מחשב לאחר מכן על סריקות מתקדמות ואז על סריקה מותאמת אישית.
-
2. בחלון שנפתח יש לבחור פרופיל סריקה מעמיקה, לסמן את תיבת הסימון של This PC וללחוץ על סרוק כמנהל.
-
הערה: אם לא מופיעה האופציה של סרוק כמנהל, יש לבחור בסרוק.
-
3. אם תופיע שאלה האם ברצונך לאפשר לאפליקציה לבצע שינויים במחשבך? יש לסמן כן.
-
- שליחת דו"ח הסריקה למחלקת התמיכה
-
1. יש ללחוץ על כלים ואז קובצי יומן.
2. יש לבחור בסריקת מחשב מתוך גלילת הבחירה.
3. יש ללחוץ לחיצה ימנית בעכבר על רשומת הסריקה הרלוונטית ולבחור בהצג.
4. בחלון החדש שיפתח יש ללחוץ מקש ימני בעכבר ולבחור ביצא הכל...
5. לאחר מכן יש לשמור את הדו"ח בשולחן העבודה, להעניק לו שם ולבחור בסוג הקובץ טקסט (txt) וללחוץ על שמירה.
לאחר ייצוא דו"ח הסריקה ושמירתו בשולחן העבודה יש לשלוח את הקובץ בפורטל התמיכה בטופס הבא.