• שוחרר תיקון לתקלה במודולים: מדריך טיפול בגרסאות 6.5 | מדריך טיפול בגרסאות 5

תיאור התופעה

אם קיים חשש כי המחשב נגוע (איטיות והתנהגות בלתי שגרתית) מומלץ להריץ סריקת מחשב על מנת לבדוק האם קיימת חדירה למערכת.

מומלץ מאד לבצע סריקה כזאת ללא קשר לחדירה או חשש לוירוס פעמיים בחודש ואף יותר במחשב בסיכון גבוה כחלק משגרת אמצעי האבטחה.

סריקות שגרתיות יכולות למנוע את הדברים הבאים :
• איומים אשר היו קיימים לפני התקנת מוצר האבטחה של ESET.
• קבצים ותוכנות זדוניות רדומות שעלולים להימצא במערכת וטרם זוהו.
• מקרה בו סורק בזמן אמת של האנטי וירוס לא פעל או בוטל.

 

כניסה לתוכנה

יש להיכנס לתוכנה על ידי לחיצה כפולה על סמל התוכנה ליד השעון.

eset icon

* במידה וסמל התוכנה אינו מופיע ליד השעון, יש להיכנס לסמלים הנסתרים.

eset icon 2

שינוי הגדרות הסריקה

1. תחילה יש ללחוץ על (1הגדרות ואז על (2) הגדרות מתקדמות.

הגדרות הגדרות מתקדמות

2. בהגדרות מתקדמות יש לבחור ב (1מנגנון איתור לאחר מכן ב (2סריקת תוכנות זדוניות.

    בסריקה על פי דרישה יש לבחור ב (3סריקה מעמיקה מתוך גלילת הבחירה.

 סריקה מעמיקה תן ביס

3. יש ללחוץ על פרמטרי THREATSENSE.

1פרמטרי TREATHESENSE

4. יש לגרור למטה את סמן הגרירה עד לכותרת (1ניקוי , לאחר מכן יש לשנות את דרגת הניקוי ולבחור ב (2ניקוי קפדני מתוך גלילת הבחירה.

     לסיום יש ללחוץ על (3אישור .

חדש ניקוי קפדני

ביצוע סריקה מלאה למערכת

1. יש ללחוץ על סריקת מחשב .

סריקת מחשב1

2. יש ללחוץ על סריקה מותאמת אישית .

מותאמת אישית

3. בחלון החדש יש ללחוץ על (1) סימן של גלגל שיניים ולאחר מכן לבחור ב (2סריקה מעמיקה בגלילת הבחירה.

חדש מעמיקה

4. יש לסמן את תיבת הסימון ליד (1מחשב ולאחר מכן על (2סרוק או סרוק כמנהל .


סרוק כמנהל

5. מיד לאחר מכן תתחיל סריקה מלאה במערכת שתנקה איומים אוטומטית במידה ויימצאו.

יש להמתין עד לסיום הסריקה, ולא לכבות את המחשב.

סריקה הושלמה חדש

שליחת דו"ח הסריקה למחלקת התמיכה

1. יש ללחוץ על כלים (במוצרים  Internet security ו-Smart Security Premium יש ללחוץ גם על כלים נוספים).

כלים נוספים

2. יש ללחוץ על רשומות יומן.

2 רשומות יומן

3. יש לבחור בסריקת מחשב מתוך גלילת הבחירה.

סריקת מחשב

4. יש ללחוץ לחיצה ימנית בעכבר על רשומת הסריקה הרלוונטית ולבחור בהצג.

הצג

5. בחלון החדש שיפתח יש ללחוץ מקש ימני בעכבר ולבחור ביצא הכל... לאחר מכן יש להעניק לדו"ח הסריקה שם ולשמור אותו בשולחן העבודה.

יצא הכל חדש

לאחר ייצוא דו"ח הסריקה ושמירתו בשולחן העבודה יש לשלוח את הקובץ בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

עקב משבר הקורונה והנחיות משרד הבריאות, נציגי החברה עובדים מהבית.

על מנת שתוכלו לסייע לנו לתת מענה מהיר, אנא פיתחו קריאות שירות דרך
פורטל התמיכה. 
נשמח לעמוד לרשותכם בכל פניה.

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

       ביום חמישי, 28.5 (ערב חג שבועות) שעות הפעילות שלנו הן בין השעות 9:00 ל- 12:30

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *