• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

פירוט

במדריך הבא נסביר כיצד לעדכן את ממשק הניהול מגרסה 6+ לגרסה העדכנית בניהול מאוחד.

דרישות קדם

  • לפני תחילת התהליך יש לבצע Snapshot לשרת!
    במידה ולא ניתן לבצע Snapshot לשרת, בצעו גיבוי ל-Database לפי ההסבר הבא
  • מערכת הפעלה על שרת ניהול Windows Server 2012 ומעלה.

תוכן

step 1שדרוג ממשק הניהול

step 2עדכון ה-Agents בתחנות ובשרתים

step 3עדכון האנטי-וירוס בתחנות ובשרתים

step 4עדכון ה - ESET KISS - אופציונלי

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

    בערב חג השבועות, יום א', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00 

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *