Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

1. יש להעתיק את הקובץ שהורדנו בחלק הקודם לרשת הלקוח.

יש להוריד את כלי ההפצה של ESET דרך הקישור הבא, ולחלץ אותו.

לאחר החילוץ יש להריץ את הכלי RemoteDeploymentTool.exe.

1 1

יש לבחור באחת משתי הדרכים לשליחת ההתקנה.

ניתן לבחור במחשבים מתוך ה - Active Directory, או לחלופין לסרוק את הרשת לפי טווח כתובת IP.

בתור התחלה יש לוודא שההפצה עוברת בצורה חלקה (העמדה מופיעה בשרת החדש) על 2-3 עמדות, ורק לאחר מכן להפיץ לכל השאר, כדי לוודא שהכל תקין.

    • Active Directory
    • 2. יש לסמן את Active Directory וללחוץ על Next.

       2

      3. יש לאשר את הסכם המשתמש וללחוץ על Next.

      3

      4.  יש ללחוץ על Next.

      4

      5. יש לסמן את ה - OU הרצוי, ובתוכו לסמן את התחנות אליהם נרצה לשלוח התקנות. לאחר מכן יש ללחוץ על Next.

      5

    • Scan Network (סריקה לפי IP)
    • 3. יש לסמן את Scan Network, וללחוץ Next.

       2 Scan

      4. יש להכניס את טווח כתובות ה - IP שנרצה לסרוק ולשלוח להם התקנה, לסמן את Ping Scan, וללחוץ על Start Scan.

      3 Scan

      5. יש לסמן את התחנות שלהן נרצה לשלוח את ההתקנה, וללחוץ על Next.

      4 Scan

6. יש ללחוץ על Next.

6

7. יש ללחוץ על Browse.

7

8. יש לבחור בחבילה שיצרנו, וללחוץ על Open.

8

9. במידה ומחוברים בתור Administrator ניתן ללחוץ פשוט על Next.

אם לא, יש להזין את שם המשתמש והסיסמא ואז ללחוץ על Next.

9

 10. כעת החבילה נשלחת לתחנה.

 10

11. כשתופיעה ההודעה Success המשמעות היא שהחבילה עברה בהצלחה לתחנה וההתקנה מתחילה.

11

12. המתינו מספר דקות, ולאחר מכן יש לוודא בממשק הניהול שהעמדות שאליהן שלחנו את ההתקנה מופיעות בממשק הניהול החדש בצורה תקינה ומתקשרות, במידה וכן ניתן להפיץ לשאר העמדות.

במידה ולאחר מספר דקות העמדה עדיין לא מופיעה בניהול החדש, יש לאתר את הקובץ הבא מהעמדה אליה שלחנו את ההתקנה:

C:\ProgramData\ESET\RemoteAdministrator\Agent\EraAgentApplicationData\Logs\status.html

ולצרף אותו בפנייה לתמיכה לכתובת This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. על מנת שנוכל לעזור.

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *