העברת שרת ניהול לניהול מאוחד
במדריך הבא נסביר כיצד:
- להעביר אייג'נטים לתקשר מול ממשק ניהול חדש.
- לתקן אייג'נטים שהותקנו עם כתובת שרת לא תקינה.
- לתקן אייג'נטים שהותקנו עם תעודה לא תקינה.
הערה: במידה והתחנות מוצפנות, יש לבטל את ההצפנה, ולאחר מכן להמשיך את ההעברה, ואז להצפינן שוב.
אין להעביר תחנות מוצפנות מממשק לממשק!
תחילה יש ליצור קובץ התקנה עם הגדרות השרת התקינות, ולאחר מכן נפיץ אותו.
1. יש ללחוץ על Installers, ללחוץ על Create Installer ולבחור ב - All-in-one Installer.
2. יש לוודא שמסומן רק Management Agent, ולא מסומן Security Product.
3. יש ללחוץ על Advanced, ולתת שם לקובץ ההתקנה. מומלץ לרשום את שם הלקוח אותו אנו מעבירים.
לאחר מכן, תחת Parent group יש ללחוץ על Select.
4. יש לבחור בקבוצה הסטטית של הלקוח וללחוץ על OK.
5. יש לתקן את שם השרת לכתובת הנכונה של השרת (הכתובת החיצונית, לדוגמא) וללחוץ על Finish.
6. לסיום יש להוריד את קובץ ההתקנה בהתאם לסיביות המערכת (32 או 64 ביט)
1. יש להעתיק את הקובץ שהורדנו בחלק הקודם לרשת הלקוח.
יש להוריד את כלי ההפצה של ESET דרך הקישור הבא, ולחלץ אותו.
לאחר החילוץ יש להריץ את הכלי RemoteDeploymentTool.exe.
יש לבחור באחת משתי הדרכים לשליחת ההתקנה.
ניתן לבחור במחשבים מתוך ה - Active Directory, או לחלופין לסרוק את הרשת לפי טווח כתובת IP.
בתור התחלה יש לוודא שההפצה עוברת בצורה חלקה (העמדה מופיעה בשרת החדש) על 2-3 עמדות, ורק לאחר מכן להפיץ לכל השאר, כדי לוודא שהכל תקין.
-
- Active Directory
-
2. יש לסמן את Active Directory וללחוץ על Next.
3. יש לאשר את הסכם המשתמש וללחוץ על Next.
4. יש ללחוץ על Next.
5. יש לסמן את ה - OU הרצוי, ובתוכו לסמן את התחנות אליהם נרצה לשלוח התקנות. לאחר מכן יש ללחוץ על Next.
-
- Scan Network (סריקה לפי IP)
-
3. יש לסמן את Scan Network, וללחוץ Next.
4. יש להכניס את טווח כתובות ה - IP שנרצה לסרוק ולשלוח להם התקנה, לסמן את Ping Scan, וללחוץ על Start Scan.
5. יש לסמן את התחנות שלהן נרצה לשלוח את ההתקנה, וללחוץ על Next.
6. יש ללחוץ על Next.
7. יש ללחוץ על Browse.
8. יש לבחור בחבילה שיצרנו, וללחוץ על Open.
9. במידה ומחוברים בתור Administrator ניתן ללחוץ פשוט על Next.
אם לא, יש להזין את שם המשתמש והסיסמא ואז ללחוץ על Next.
10. כעת החבילה נשלחת לתחנה.
11. כשתופיעה ההודעה Success המשמעות היא שהחבילה עברה בהצלחה לתחנה וההתקנה מתחילה.
12. המתינו מספר דקות, ולאחר מכן יש לוודא בממשק הניהול שהעמדות שאליהן שלחנו את ההתקנה מופיעות בממשק הניהול החדש בצורה תקינה ומתקשרות, במידה וכן ניתן להפיץ לשאר העמדות.
במידה ולאחר מספר דקות העמדה עדיין לא מופיעה בניהול החדש, יש לאתר את הקובץ הבא מהעמדה אליה שלחנו את ההתקנה:
C:\ProgramData\ESET\RemoteAdministrator\Agent\EraAgentApplicationData\Logs\status.html
ולצרף אותו בפנייה לתמיכה לכתובת This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. על מנת שנוכל לעזור.