Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

במדריך הבא נסביר כיצד:

  • להעביר אייג'נטים לתקשר מול ממשק ניהול חדש.
  • לתקן אייג'נטים שהותקנו עם כתובת שרת לא תקינה.
  • לתקן אייג'נטים שהותקנו עם תעודה לא תקינה.

הערה: במידה והתחנות מוצפנות, יש לבטל את ההצפנה, ולאחר מכן להמשיך את ההעברה, ואז להצפינן שוב.
אין להעביר תחנות מוצפנות מממשק לממשק!

תחילה יש ליצור קובץ התקנה עם הגדרות השרת התקינות, ולאחר מכן נפיץ אותו.

step 1יצירת קובץ ההתקנה

step 2הפצת האייג'נט לתחנות

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *