Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

בשלב זה ניצור את קובץ ההתקנה עבור שרת ה-Exchange.

1. יש ללחוץ על Installers, ואז על Create Installer ואז Customize Installer.

1 Bundle Mail Plus

2. יש לסמן את Security Product ומוצרים נוספים אם יש רישיון מתאים, לאחר מכן ללחוץ על Select מתחת ל-Parent Group.

2 Bundle Mail Plus
לחצו על הקבוצה All, לאחר מכן על OK ו-Product Setup.
3 Bundle Mail Plus
3. יש ללחוץ על המוצר בשורת Security Product, לבחור במוצר ESET Mail Security for Microsoft Exchange Server - לשרתי Exchange.

לאחר שבחרנו בחבילה יש ללחוץ על OK ו-Finish.

4 Bundle Mail Plus

4. כעת יש ללחוץ על Download כדי להוריד את קובץ ההתקנה. הקובץ הוא Downloader, בהרצה שלו הוא יוריד ויתקין את האנטי-וירוס על התחנה ויקשר אותה לממשק הניהול בענן.

את הקובץ יש לשמור בצד, נזדקק לו בסעיף הבא.

כעת ניתן להמשיך להתקנת מוצר האבטחה.

5 Bundle Mail Plus

    • התקנת מוצר האבטחה
    • 1. הריצו את קובץ ההתקנה על שרת ה-Exchange בלחיצה ימנית ו-Run as Administrator.

      מומלץ לסמן את I want to uninstall unwanted antivirus application using ESET AV Remover כדי להסיר אנטי-וירוסים מתחרים, ולחצו על Continue.

      10

      2. לחצו על Accept.

      11

      3. במידה ולא נמצא כל אנטי-וירוס מתחרה לחצו על Continue to Installation.

      12

      4. המתינו לסיום הורדת קובץ ההתקנה.

      13

      לחצו על Install.

      14

      5. בסיום ההתקנה לחצו על Finish.

      15

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *