התקנת ממשק הניהול ESET PROTECT Mail Plus
פירוט
במדריך הבא נתאר את שלבי ההתקנה של ממשק ניהול של ESET.
בעזרת הרישיון שלכם תוכלו לבחור האם תרצו שממשק הניהול יוקם בענן של ESET, או להתקין אותו ידנית ברשת שלכם.
תוכן
יש להתחיל מההקמה הראשונית של ממשק הניהול.
ההקמה הראשונית של ממשק הניהול ESET Protect Cloud מתבצעת דרך הפורטל ESET Business Account.
1. יש להיכנס לכתובת https://eba.eset.com
2. יש ללחוץ על Register for free.
3. יש להזין כתובת מייל וליצור סיסמא, וללחוץ על Continue.
4. מלאו את שם החברה ולחצו על Continue.
אשרו את הסכם המשתמש ולחצו על Register.
5. כעת יישלח מייל אישור לכתובת שעבורה יצרנו את החשבון.
6. במייל שהתקבל יש ללחוץ על הקישור כדי לאשר את יצירת חשבון ה-Business Account.
שימו לב! הקישור נשאר פעיל למשך שעה. במידה ולא לוחצים על הקישור במשך שעה שלמה, החשבון יימחק ותצטרכו ליצור את החשבון מחדש.
7. לאחר שלחצנו על הקישור, חשבון ה-Business Account הופעל.
היכנסו בעזרת כתובת המייל והסיסמא שיצרתם.
8. במסך הראשי לחצו על Add your first license.
9. הזינו את מפתח הרישיון שקיבלתם למייל, ולחצו על Add License.
כעת יישלח מייל אימות לכתובת שרשומה על הרישיון, יש ללחוץ על הקישור כדי לאשר את ההוספה שלו לממשק הניהול.
10. במסך ה-Dashboard הראשי לחצו על Activate תחת ESET Protect Cloud.
11. אשרו את הסכם המשתמש ולחצו על Activate.
12. יש להמתין לסיום ההקמה של הממשק.
תוכלו לסגור את החלון - כאשר הממשק יהיה מוכן, תקבל מייל על כך.
13. בסיום ההקמה תוכלו להיכנס על ידי לחיצה על כפתור Open.
14. בחלון ה-Startup Wizard הראשוני לחצו ה-X בפינה העליונה, והמשיכו לפי הסעיפים הבאים.
בעתיד תוכלו לגשת ישירות לממשק הניהול, ללא צורך במעבר ב-Business Account, בכתובת הבאה:
בשלב זה ניצור את קובץ ההתקנה עבור שרת ה-Exchange.
1. יש ללחוץ על Installers, ואז על Create Installer ואז Customize Installer.
2. יש לסמן את Security Product ומוצרים נוספים אם יש רישיון מתאים, לאחר מכן ללחוץ על Select מתחת ל-Parent Group.
לחצו על הקבוצה All, לאחר מכן על OK ו-Product Setup.
3. יש ללחוץ על המוצר בשורת Security Product, לבחור במוצר ESET Mail Security for Microsoft Exchange Server - לשרתי Exchange.
לאחר שבחרנו בחבילה יש ללחוץ על OK ו-Finish.
4. כעת יש ללחוץ על Download כדי להוריד את קובץ ההתקנה. הקובץ הוא Downloader, בהרצה שלו הוא יוריד ויתקין את האנטי-וירוס על התחנה ויקשר אותה לממשק הניהול בענן.
את הקובץ יש לשמור בצד, נזדקק לו בסעיף הבא.
כעת ניתן להמשיך להתקנת מוצר האבטחה.
-
- התקנת מוצר האבטחה
-
1. הריצו את קובץ ההתקנה על שרת ה-Exchange בלחיצה ימנית ו-Run as Administrator.
מומלץ לסמן את I want to uninstall unwanted antivirus application using ESET AV Remover כדי להסיר אנטי-וירוסים מתחרים, ולחצו על Continue.
2. לחצו על Accept.
3. במידה ולא נמצא כל אנטי-וירוס מתחרה לחצו על Continue to Installation.
4. המתינו לסיום הורדת קובץ ההתקנה.
לחצו על Install.
5. בסיום ההתקנה לחצו על Finish.
בשלב זה הסתיימה ההטמעה של ממשק הניהול וההתקנה על שרת הדואר.
בחלק זה במדריך נסביר כיצד להטמיע את שכבת ה-Zero-Day Protection של ESET.
הטמעת ESET Zero-Day Protection - Cloud Sandbox
מוצר ה-Sandbox של ESET מבצע ניתוח של קבצים בענן של ESET ומספק את ההגנה המיטבית עבור איומי Zero-Day.
-
- שלב 1: יצירת משימת אקטיבציה
-
כעת ניצור משימת אקטיבציה לרישיון החדש, וניעזר בקבוצה דינמית - אליה ייכנסו באופן אוטומטי עמדות ללא רישיון LiveGuard Advanced פעיל.
תחילה הורידו וחלצו את הטמפלט לקבוצה מהקישור הבא.
1. לחצו על More, לאחר מכן על Dynamic Group Templates ולחצו על Import.
2. לחצו על Choose file to upload.
3. בחרו בקובץ שחילצתם מתוך ה-ZIP שהורדתם בתחילת ההסבר - Not Activated ESET LiveGuard Product.dg.
4. לחצו על Import.
5. לחצו על תפריט Computers.
לחצו על גלגל השיניים ליד הקבוצה עבורה תרצו להפעיל את הרישיון.
לדוגמא, כדי להפעיל על כל הארגון, לחצו על הקבוצה All, ובחרו באפשרות New Dynamic Group.
חשוב - במידה ואתם מנהלים כמה חברות או רישיונות או לקוחות עם רישיונות LiveGuard Advanced שונים (לדוגמא משווקים בניהול מאוחד),
צרו את הקבוצה הדינמית תחת הקבוצה של הלקוח הרלוונטי, ולא תחת קבוצת All.6. תנו שם לקבוצה Not Activated LiveGuard Product ולחצו על Template.
7. לחצו על Choose Existing.
8. בחרו בטמפלט Not Activated ESET LiveGuard Product ולחצו על OK.
9. לחצו על Finish.
10. כעת לחצו על גלגל השיניים לצד הקבוצה הדינמית החדשה שיצרתם (קבוצת Not Activated LiveGuard Product), סמנו את Tasks, ובחרו ב-New Task.
11. תנו שם למשימה ESET LiveGuard Advanced Activation, בתפריט Task בחרו ב-Product Activation ולחצו על Settings.
12. לחצו על שורת הרישיון כדי לבחור ברישיון המתאים.
13. בחרו ברישיון ESET LiveGuard Advanced for Endpoint, ולחצו על OK.
14. לחצו על Trigger, בחרו ב-Joined Dynamic Group Trigger ולחצו על Finish.
15. כעת נריץ את אותה המשימה באופן חד פעמי על מנת לוודא כי המשימה תרוץ על כל המחשבים הנמצאים בקבוצה (במידה וקיימים).
יש ללחוץ על גלגל השיניים המופיע ליד הקבוצה שיצרתם (Not Activated LiveGuard Product), לחצו על Tasks ובחרו ב-Last used tasks, שם יש לבחור במשימה שיצרתם ולאחר מכן בחלון שקופץ ללחוץ על RUN.
-
- שלב 2: הגדרות פוליסי
-
כעת לאחר שהוספנו את הרישיון לממשק והגדרנו משימת אקטיבציה, ניצור פוליסי מתאימים אשר יפעילו את יכולות ההגנה.
1. לחצו על Policies ועל New Policy.
2. תנו שם לפוליסי - Enable LiveGuard Advanced ולחצו על Settings.
3. בתפריט המוצרים בחרו ב-ESET Endpoint for Windows.
הרחיבו את Detection Engine, לחצו על Cloud-based protection, והדליקו את המתגים ליד Enable ESET LiveGrid® feedback system ו-Enable ESET LiveGuard.
4. אחת היכולות החשובות של ה-LiveGuard היא יכולת ההגנה הפרו-אקטיבית.
הגנה זו מאפשרת לחסום את אפשרות הרצה של קבצים עד לסיום הניתוח - כדי למזער פוטנציאל נזק. הגנה זה יכולה לפעול על:
- קבצים שמורידים מהדפדפן
- קבצים שמורידים מה-Outlook
- קבצים שמחלצים מארכיונים
- קבצים שמריצים מהתקני USB
אנחנו ממליצים להפעיל הגנה זו. כדי לעשות זאת לחצו על ESET LiveGuard, ושנו את Proactive Protection ל-Block Execution until receiving the analysis result.
5. לחצו על Assign ועל כפתור Assign.
6. כעת סמנו את הקבוצה הרלוונטית.
כדי להפעיל את ההגנה על כל הארגון, סמנו את קבוצת All.
7. חשוב - הפוליסי שיצרנו בדוגמא זו הוא עבור תחנות קצה ווינדוס.
כדי להפעיל את ההגנה עבור מוצרים נוספים, עליכם ליצור פוליסי נוסף עבור המוצרים הרלוונטיים:ESET Server/File Security for Windows Server - עבור שרתי ווינדוס רגילים.
ESET Mail Security for Microsoft Exchange - עבור שרתי Exchange - רישיון מיוחד נדרש!
ESET Endpoint for Linux - עבור תחנות קצה לינוקס.
ESET Server/File Security for Linux - עבור שרתי לינוקס.
-
- שלב 3: בדיקת תקינות
-
כדי לבדוק שהמערכת מתפקדת בצורה תקינה ניתן ליזום שליחה של קבצים למערכת ה-Sandbox של LiveGuard Advanced.
1. בתחנה בה הפוליסי חל והרישיון כבר פעיל יש ללחוץ לחיצה ימנית על קובץ כלשהו (לא משנה איזה - זוהי רק בדיקת תקינות), לסמן את Advanced options ולבחור ב-submit files for analysis.
2.לחצו על Next.
3. לחצו על Send.
4. תוכלו לבדוק מקומית לאן נשלחה הדגימה - לחצו על Log Files, ובחרו בלוג Sent Files.
וודאו שבעמודת Sent To רשום LiveGuard.
שימו לב - במוצר Endpoint בתחנות קצה, כפתור ה-Log Files יהיה תחת Tools במסך הראשי.
5. גם בממשק הניהול תוכלו לצפות בכל הקבצים שנשלחו תחת More ולחיצה על Submitted Files.