Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

 יש להתחיל מההקמה הראשונית של ממשק הניהול.

ההקמה הראשונית של ממשק הניהול ESET Protect Cloud מתבצעת דרך הפורטל ESET Business Account.

1. יש להיכנס לכתובת https://eba.eset.com

2. יש ללחוץ על Register for free.

 1

3. יש להזין כתובת מייל וליצור סיסמא, וללחוץ על Continue.

2

4. מלאו את שם החברה ולחצו על Continue.

4

אשרו את הסכם המשתמש ולחצו על Register.

5

5. כעת יישלח מייל אישור לכתובת שעבורה יצרנו את החשבון.

6

6. במייל שהתקבל יש ללחוץ על הקישור כדי לאשר את יצירת חשבון ה-Business Account.

שימו לב! הקישור נשאר פעיל למשך שעה. במידה ולא לוחצים על הקישור במשך שעה שלמה, החשבון יימחק ותצטרכו ליצור את החשבון מחדש.

7

7. לאחר שלחצנו על הקישור, חשבון ה-Business Account הופעל.

היכנסו בעזרת כתובת המייל והסיסמא שיצרתם.

8

8. במסך הראשי לחצו על Add your first license.

9

9. הזינו את מפתח הרישיון שקיבלתם למייל, ולחצו על Add License.

10

כעת יישלח מייל אימות לכתובת שרשומה על הרישיון, יש ללחוץ על הקישור כדי לאשר את ההוספה שלו לממשק הניהול.

17

10. במסך ה-Dashboard הראשי לחצו על Activate תחת ESET Protect Cloud.

1

11. אשרו את הסכם המשתמש ולחצו על Activate.

2

12. יש להמתין לסיום ההקמה של הממשק.

תוכלו לסגור את החלון - כאשר הממשק יהיה מוכן, תקבל מייל על כך.

3

13. בסיום ההקמה תוכלו להיכנס על ידי לחיצה על כפתור Open.

4

14. בחלון ה-Startup Wizard הראשוני לחצו ה-X בפינה העליונה, והמשיכו לפי הסעיפים הבאים.

5

בעתיד תוכלו לגשת ישירות לממשק הניהול, ללא צורך במעבר ב-Business Account, בכתובת הבאה:

https://protect.eset.com

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *