התקנת ממשק הניהול ESET PROTECT Mail Plus - שלב 1: הקמת ממשק הניהול
יש להתחיל מההקמה הראשונית של ממשק הניהול.
ההקמה הראשונית של ממשק הניהול ESET Protect Cloud מתבצעת דרך הפורטל ESET Business Account.
1. יש להיכנס לכתובת https://eba.eset.com
2. יש ללחוץ על Register for free.
3. יש להזין כתובת מייל וליצור סיסמא, וללחוץ על Continue.
4. מלאו את שם החברה ולחצו על Continue.
אשרו את הסכם המשתמש ולחצו על Register.
5. כעת יישלח מייל אישור לכתובת שעבורה יצרנו את החשבון.
6. במייל שהתקבל יש ללחוץ על הקישור כדי לאשר את יצירת חשבון ה-Business Account.
שימו לב! הקישור נשאר פעיל למשך שעה. במידה ולא לוחצים על הקישור במשך שעה שלמה, החשבון יימחק ותצטרכו ליצור את החשבון מחדש.
7. לאחר שלחצנו על הקישור, חשבון ה-Business Account הופעל.
היכנסו בעזרת כתובת המייל והסיסמא שיצרתם.
8. במסך הראשי לחצו על Add your first license.
9. הזינו את מפתח הרישיון שקיבלתם למייל, ולחצו על Add License.
כעת יישלח מייל אימות לכתובת שרשומה על הרישיון, יש ללחוץ על הקישור כדי לאשר את ההוספה שלו לממשק הניהול.
10. במסך ה-Dashboard הראשי לחצו על Activate תחת ESET Protect Cloud.
11. אשרו את הסכם המשתמש ולחצו על Activate.
12. יש להמתין לסיום ההקמה של הממשק.
תוכלו לסגור את החלון - כאשר הממשק יהיה מוכן, תקבל מייל על כך.
13. בסיום ההקמה תוכלו להיכנס על ידי לחיצה על כפתור Open.
14. בחלון ה-Startup Wizard הראשוני לחצו ה-X בפינה העליונה, והמשיכו לפי הסעיפים הבאים.
בעתיד תוכלו לגשת ישירות לממשק הניהול, ללא צורך במעבר ב-Business Account, בכתובת הבאה: