• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

פירוט

במדריך זה נסביר כיצד להקים ולהטמיע את שכבת ההגנה של ESET ל-365, מוצר ה-ESET Cloud Office Security.

דרישות קדם

  • חשבון ESET Business Account לניהול הרישיון
  • רישיון ESET Cloud Office Security בתוקף
  • חשבון Office 365 פעיל
  • פרטי אדמין לניהול Office 365

תוכן

1. היכנסו לפורטל https://eba.eset.com, לחצו על Licenses ועל Enter License Key.

1

2. הזינו את מפתח הרישיון ולחצו על Add License.

2

3. הזינו את סיסמאת הרישיון שקיבלתם במייל פרטי הרישיון.

3

4. כעת תישלח הודעת דוא"ל למייל הרשום על הרישיון - יש ללחוץ על הקישור Verify License לאימות ההוספה לפורטל EBA.

4

5. עברו ללשונית Dashboard, ותחת ESET Cloud Office Security לחצו על Activate.

5

6. סמנו את מיקום ה-Data Center הרצוי, אשרו את הסכם המשתמש ולחצו על Activate.

6

7. כעת בלשונית Dashboard תחת ESET Cloud Office Security לחצו על Open.

7

8. כעת תועברו אוטומטית לפורטל https://ecos.eset.com, שם תצטרכו להוסיף את ה-Tenant (חשבון 365) שלכם.

הזינו את שם ה-Tenant, ולחצו על Add Tenant.

8

9. כעת תועברו לאתר של מייקרוסופט לצורך אישור הרשאות.

9

10. הזינו כתובת דוא"ל של חשבון אדמין ולחצו על Next.

10

11. הזינו את הסיסמא ולחצו על Sign In.

11

12. אשרו את בקשת ההרשאות על ידי לחיצה על Accept.

12

13. כעת הסתיימה ההקמה הראשונית של פורטל ה-ECOS שלכם.

עם חזרתכם לפורטל יופיע המסך הבא, שיאפשר לכם להגן מיידית על תיבות דואר בלחיצה על כפתור Protect Users.

13

14. כדי להגן על כל הארגון תוכלו לסמן את התיבה ליד שם ה-Tenant וללחוץ על Protect.

בצורה זו כל משתמש 365 חדש שתיצרו יהיה מוגן באופן אוטומטי על ידי השירות.

14

15. לחלופין, תוכלו לסמן תיבות ספציפיות עליהן תרצו להגן, וללחוץ על Protect.

15

16. כדי להוסיף או לשנות תיבות או Tenants עליהם אתם רוצים להגן, תוכלו ללחוץ על License Management ועל כפתור Protect.

16

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

    שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *