הגדרה ראשונית של ESET Cloud Office Security
פירוט
במדריך זה נסביר כיצד להקים ולהטמיע את שכבת ההגנה של ESET ל-365, מוצר ה-ESET Cloud Office Security.
דרישות קדם
- חשבון ESET Business Account לניהול הרישיון
- רישיון ESET Cloud Office Security בתוקף
- חשבון Office 365 פעיל
- פרטי אדמין לניהול Office 365
תוכן
1. היכנסו לפורטל https://eba.eset.com, לחצו על Licenses ועל Enter License Key.
הערה: למשווקים בממשק ניהול מאוחד, יש ליצור לכל לקוח Site ולשייך רישיון רלוונטי ל-Site של הלקוח, ניתן לעשות זאת ע"פ המדריך הבא.
2. הזינו את מפתח הרישיון ולחצו על Add License.
3. הזינו את סיסמת הרישיון שקיבלתם במייל פרטי הרישיון.
4. כעת תישלח הודעת דוא"ל למייל הרשום על הרישיון - יש ללחוץ על הקישור Verify License לאימות ההוספה לפורטל EBA.
5. עברו ללשונית Dashboard, ותחת ESET Cloud Office Security לחצו על Activate.
6. סמנו את מיקום ה-Data Center הרצוי, אשרו את הסכם המשתמש ולחצו על Activate.
7. כעת בלשונית Dashboard תחת ESET Cloud Office Security לחצו על Open.
8. כעת תועברו אוטומטית לפורטל https://ecos.eset.com, שם תצטרכו להוסיף את ה-Tenant (חשבון 365) שלכם.
הזינו את שם ה-Tenant, ולחצו על Add Tenant.
9. כעת תועברו לאתר של מייקרוסופט לצורך אישור הרשאות.
10. הזינו כתובת דוא"ל של חשבון אדמין ולחצו על Next.
11. הזינו את הסיסמא ולחצו על Sign In.
12. אשרו את בקשת ההרשאות על ידי לחיצה על Accept.
13. כעת הסתיימה ההקמה הראשונית של פורטל ה-ECOS שלכם.
עם חזרתכם לפורטל יופיע המסך הבא, שיאפשר לכם להגן מיידית על תיבות דואר בלחיצה על כפתור Protect Users.
14. כדי להגן על כל הארגון תוכלו לסמן את התיבה ליד שם ה-Tenant וללחוץ על Protect.
בצורה זו כל משתמש 365 חדש שתיצרו יהיה מוגן באופן אוטומטי על ידי השירות.
15. לחלופין, תוכלו לסמן תיבות ספציפיות עליהן תרצו להגן, וללחוץ על Protect.
16. כדי להוסיף או לשנות תיבות או Tenants עליהם אתם רוצים להגן, תוכלו ללחוץ על License Management ועל כפתור Protect.
17. כעת, יש להפעיל את מנגנון ה-Dynamic Threat Defense ע"פ המדריך הבא.