הגנה מלאה עבור משרד ביתי או עסק קטן:


check icn אנטי וירוס עטור שבחים עם הגנה מפני תוכנות כופר.

check icn בנקאות מאובטחת, חומת אש, מנגנון נגד גניבה ואנטי-ספאם.

check icnהגנה מפני גניבת מידע רגיש וזהות, בתוספת מנהל סיסמאות.

check icn שכבת הגנה מבוססת ענן לאיתור איומים שטרם נצפו בעבר.

למידע נוסף

Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

פירוט

בתאריך 1.12.21 התווסף פיצ'ר של סנדבוקס בענן, ששמו ESET LiveGuard למוצר ECOS.

במדריך זה נסביר כיצד להפעיל פיצ'ר זה.

 

תוכן

1. כנסו לממשק ניהול ה-ECOS שלכם בקישור הבא.

2. לחצו על Policies ואז New Policy.

 11 2021 11 25 09 55 18

3. תנו שם לפוליסי - Enable LiveGuard.

ב-Assigned to ב-Tenants לחצו על Select.

0131 common 1 enable liveguard ecos

4. סמנו את ה-tenant שלכם (אם יש כמה, סמנו את כולם) ולחצו OK.

0132 common 2 enable liveguard ecos

5. לחצו על Settings ואז על הרחיבו את ESET LiveGuard והפעילו את המנגנון.

הערה: הפעלת ה-LiveGuard מפעילה אוטומטית גם את מנגנון ה-Live Grid (מנגנון סריקה ומוניטין בענן של ESET).

לסיום לחצו על Save Changes.

0133A common 3 enable liveguard ecos

בסעיף Detection Threashold ניתן להגדיר את רמת הביטחון של המנגנון בעת שליחת הקבצים לאנליזה.

• Malicious - כאשר ישנו זיהוי לקובץ זדוני.

• Highly suspicious - כאשר ישנו חשד גבוה לקובץ זדוני.

• Suspicious - כאשר הקובץ חשוד.

ההמלצה היא להשאיר את ההגדרה על Suspicious, כלומר רמת ההגנה הגבוהה ביותר. 

21 2021 11 25 11 17 201

באופן אוטומטי תופעל גם הסריקה של:

• Executables - קבצי .exe, .dll, .sys

• Archives - קבצי .zip, .rar, .7z, .arch, .arj, .bzip2, .gzip, .ace, .arc, .cab

• Scripts  - קבצי .bat.cmd.hta.js.vbs.js.ps1

• Other  - קבצי .jar, .reg, .msi, .swf, .lnk

 

יצירת קשר עם צוות התמיכה

לקוחות יקרים,
ביום רביעי, 17 לאפריל אנו נתחיל את שירות תמיכה בשעה 11:00
בעקבות אירוע חברה.
תודה על ההבנה, צוות קומסקיור

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • בטרם פנייתכם לתמיכה, ניתן להיעזר במנוע החיפוש למציאת המדריך המתאים לפיתרון התקלה בה נתקלתם.
  • במידה והנכם בכל זאת זקוקים לתמיכה, אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *