Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

תיאור

במדריך זה נראה כיצד להשבית התראות קופצות של ESET בשולחן העבודה או כיבוי סטטוס מסוים של האנטי-וירוס.

פירוט

    • כיבוי התראות בשולחן העבודה
    • השבתת התראות שולחן העבודה:

      1. כניסה לתוכנה.

       enterSW 2

      2. הגדרות -> הגדרות מתקדמות.

      1 IDS

      3.התראות-> התראות בשולחן העבודה -> יש לכבות את הכפתור הכחול ולסיום אישור.

      2022 12 25 23 40 37

       

    • כיבוי התראות סטטוס אפליקציה כמו מערכת ההפעלה מיושנת
    • כניסה לתוכנה -> הגדרות -> הגדרות מתקדמות -> התראות -> סטטוס אפליקציות -> ערוך.

      2022 12 25 23 45 35

      בכדי להסיר את  התראת "מערכת ההפעלה מיושנת" יש להכנס לרשימת כללי -> להסיר את ההתראה ב-V ולסיום אישור בכל החלונות.

      2023 03 05 17 54 55

       

 

 

 

 

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה

  • התקנת ההגנה של ESET
    התקנת ההגנה של ESET
  • התקנת הגנת ESET עבור MAC
    התקנת הגנת ESET עבור MAC
  • הגדרות מומלצות לחיזוק ההגנה
    הגדרות מומלצות לחיזוק ההגנה
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *