Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד להגדיר החרגה של כתובות מהתראת מתקפת רשת כמו הרעלת מטמון ARP או כתובות IP כפולות ב- ESET.

 

פירוט

במצבים מסוימים, שירות זיהוי מתקפות הרשת (IDS) עשוי לראות תקשורת בין נתבים או התקני רשת פנימיים אחרים כהתקפה אפשרית.
לאחר שינויים בנתב כמו הפסקות חשמל, הגדרות ספק אינטרנט, או חיבור רכיב רשת פנימי כמו מגדיל מטווח עלולות להפעיל התראות שווא של מתקפות רשת ולחסום רכיבים לגיטימיים שאינם מזיקים.

חשוב לוודא לפני ההחרגה שההתראות נוגעות בכתובות IP מקומיות.

 

שלבים להחרגת טווח כתובות מזיהוי של מתקפת רשת:

1.יש להיכנס לתוכנה על ידי לחיצה על סמל התוכנה ליד השעון..

001 common home

* אם סמל התוכנה אינו מופיע ליד השעון, יש להיכנס לסמלים הנסתרים ע"י לחיצה על החץ מעלה.

002 common home

2. יש ללחוץ על הגדרות ואז על הגדרות מתקדמות.

003 common home

3. יש ללחוץ על הגנות ואז על הגנת גישה ברשת ואז להרחיב את הגנה מפני מתקפות רשת.

יש ללחוץ על ערוך בשורת כללי IDS.

 0031 common home

4. להוספת כלל יש ללחוץ על הוסף.

בשורת איתור יש לבחור את הזיהוי שרוצים להחריג - לדוגמה  מתקפת הרעלת מטמון ARP או כתובות IP כפולות.

בשורת כיוון יש לבחור בשניהם.

בשורת כתובת IP מרוחקת, יש לכתוב את כתובת ה-IP או טווח כתובות ה-IP ברשת הביתית\המשרד כדי שלא יופיעו התראות דומות בעתיד עבור כתובות אלו.

בסעיף פעולה יש לבחור "לא" בשורות פעולה ו-הודע, אך לבחור "כן" בשורת יומן. 

לסיום יש ללחוץ אישור על כל חלונות.

0032 common home

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה

  • התקנת ההגנה של ESET
    התקנת ההגנה של ESET
  • התקנת הגנת ESET עבור MAC
    התקנת הגנת ESET עבור MAC
  • הגדרות מומלצות לחיזוק ההגנה
    הגדרות מומלצות לחיזוק ההגנה
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *