Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד להגדיר חוק בחומת האש של ESET.

נשתמש בדוגמה ליצירת חוק לאיפשור חיבור RDP מכתובת מסוימת אל המחשב.

 

פירוט

חומת האש של ESET פועלת כמסנן תעבורת רשת המווסת את התקשורת בתוך הרשת המקומית או האינטרנט.

בעזרת חוקים של חומת האש, נוכל לאפשר או לחסום תקשורת של תוכנות מסוימות במחשב.

 

דוגמה ליצירת חוק לאפשר חיבור RDP מכתובת חיצונית למחשב:

1. כניסה להגדרות -> הגדרות מתקדמות -> הגנת רשת.

   לאחר מכן לחצו על מתקדם -> כללים -> ערוך.

 1 EIS FirewallRule

2. יש ללחוץ הוסף -> ולהגדיר שם לחוק.

    וודאו שהחוק מאופשר, להגדיר כיוון שניהם, ופעולה אפשר.

2 EIS FirewallRule

3. לעבור בלשונית העליונה למקומי.

    יש לבחור את יציאת השירות (פורט), במקרה של RDP זה 3389.

3 EIS FirewallRule

4. יש לעבור בלשונית העליונה למרוחק, ולסמן את טווח כתובות ה-IP שנרצה לאפשר להן גישה למחשב באמצעות השירות דרך חומת האש.

   לסיום, לחצו על כל חלונות האישור.

4 EIS FirewallRule

5. יש להגדיר את החוק החדש שיצרנו שיהיה בראש רשימת החוקים בכדי שלא תהיה דריסה שלו על ידי חוק מובנה אחר.

    בעריכת הכללים, יש לסמן הצג כללים מובנים.

    בגלילה מטה עד שנראה את החוק שיצרנו ללחוץ על הכפתור ^ להעלות אותו לראש הרשימה, ולסיום אישור בכל החלונות.

5 EIS FirewallRule

 

 

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה

  • התקנת ההגנה של ESET
    התקנת ההגנה של ESET
  • התקנת הגנת ESET עבור MAC
    התקנת הגנת ESET עבור MAC
  • הגדרות מומלצות לחיזוק ההגנה
    הגדרות מומלצות לחיזוק ההגנה
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *