הגנה מלאה עבור משרד ביתי או עסק קטן:


check icn אנטי וירוס עטור שבחים עם הגנה מפני תוכנות כופר.

check icn בנקאות מאובטחת, חומת אש, מנגנון נגד גניבה ואנטי-ספאם.

check icnהגנה מפני גניבת מידע רגיש וזהות, בתוספת מנהל סיסמאות.

check icn שכבת הגנה מבוססת ענן לאיתור איומים שטרם נצפו בעבר.

למידע נוסף

Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד לחסום התראות קופצות מה-Chrome במובייל עם השלבים הבאים:

1. ניקוי קובצי מטמון וקוקיז מהדפדפן

2. כיבוי התראות קופצות של אתרים

3. אופציונלי - לנסות לאתר אפליקציה לא רצויה עם ADWARE DETECTOR 

 

פירוט

 1. הכנסו לדפדפן כרום ולחצו על שלוש הנק' בצד העליון -> הגדרות.

 1 EMS ADS

2. נבצע מחיקה של עוגיות וקובצי מטמון בלחיצה על היסטוריה -> מחיקת נתוני גלישה.

3 EMS ADS

3. יש לבחור טווח זמן משחר ההיסטוריה ולסמן קובצי קוקיז וקבצים במטמון ואז נקה.

4 EMS ADS

4. יש לחזור להגדרות ואז לבחור בהגדרות לאתרים.

2 EMS ADS5 EMS ADS

5. יש ללחוץ על התראות ולאחר מכן לסמן חסום.

6 EMS ADS7 EMS ADS

 

אופציונלי - שימוש ב-adware detector של ESET Mobile Security:

אם ניקוי קובצי דפדפן וגם כיבוי התראות בכרום לא עזר, ניתן להיעזר ב-adware detector של האפליקציה שלנו.

1. הכנסו באפליקציה לתפריט -> אנטי וירוס.

8 EMS ADS

2. ללחוץ על 3 נק' ->  Adware Detector.

9 EMS ADS

מזהה תוכנות פרסום לא רצויות של ESET יראה תוכנה במידה וקיימת, אשר עובדת ברקע ועלולה להיות האחראית לפרסומות הקופצות.

אם זוהתה אפליקציה שאינכם מכירים, תוכלו לנסות להסירה ולבדוק אם הפרסומים הופסקו.

 

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *