Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

תיאור

במכשירי שיאומי יש מנגנון אגרסיבי לחיסכון בסוללה אשר סוגר אפליקציות בצורה אוטומטית.

במדריך זה נסביר כיצד להפעיל את האפליקציות של ESET במכשירי שיאומי ולהחריג אותה כדי שתעבוד בצורה תקינה.

 

פירוט

כדי לאפשר לאפליקציות של איסט לעבוד בצורה תקינה במכשירי שיאומי, יש לפעול לפי השלבים הבאים:

 

1. לחצו על כפתור "הגדרות" במכשיר.

2. יש להכנס ל"יישומים".

(אם אין "יישומים" חפשו "אפליקציות" \ "אחסון"->"אפליקציות" -> חיפוש Eset Mobile Security. נתיב ההגדרות משתנה בין מכשירים).

 9

3. בתפריט יישומים יש לבחור ב"ניהול יישומים".

 10

4. במסך ניהול היישומים יש לחפש את "ESET" וללחוץ עליו.

 11a12a

5. במסך פרטי היישום יש לבדוק "הפעלה אוטומטית" מופעל, במידה ולא מופעל, יש להפעיל אותו.

 13

6. לאחר מכן, יש להכנס ל"חסכון בסוללה"(או "סוללה" אם אין חסכון בסוללה) ויש להגדיר שימוש ללא הגבלה בסוללה.

 3 EMS XIAOMI

4 EMS XIAOMI

עבור מכשירים שיש בהם את ההגדרה "חסכון בסוללה" כך נראה מסך תקין "ללא הגבלה" בשימוש סוללה:

 14b 

7. כעת נבדוק הרשאת "נגישות" לאפליקציה בכדי לאפשר פעילות תקינה בהגנת אנטי-פישינג ובהגנה על תשלומים בנקאיים.

יש לחזור למסך ההגדרות הראשי במכשיר, וללחוץ על "נגישות".

 5 EMS XIAOMI

8. נראה את ESET Mobile Security (אם לא נמצא יש ללחוץ על "שירותי הורדות" במכשירים מסוימים).

 אם כתוב "כבוי" באפליקציה יש ללחוץ עליה ולתת גישה, אם כתוב "פעיל" יש להשאיר אותה כך.

6 EMS XIAOMI

לאישור הרשאת נגישות עבור האפליקציה:

7 EMS XIAOMI

 

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

 

מדריכי התקנה

  • התקנת ההגנה של ESET
    התקנת ההגנה של ESET
  • התקנת הגנת ESET עבור MAC
    התקנת הגנת ESET עבור MAC
  • הגדרות מומלצות לחיזוק ההגנה
    הגדרות מומלצות לחיזוק ההגנה
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *