• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד לאסוף לוגים באמצעות הכלי ESET Log Collector.

 

פירוט

הכלי Log collector הוא כלי אוטומטי לאיסוף מידע וקבצי לוגים מהמחשב.

איסוף מידע מכלי זה מסייע לתמיכה הטכנית בפתרון מהיר של התקלה כאשר הנכם פונים לסיוע.

 

1. לחצו כאן על מנת להוריד את הכלי Log collector.

לאחר ההורדה של הכלי, יש ללחוץ עליו פעמיים על מנת להריצו.

2. קראו את תנאי השירות ולחצו על הכפתור I Accept.

2021 02 18 2

3. על מנת לבצע איסוף נתונים מהתחנה/שרת, יש לבחור באפשרות All בפרופיל האיסוף.

2021 02 18 3

4. לאחר בחירת הפרופיל, יש לבחור באפשרות ESET logs collection mode, במצב Original binary from disk.

2021-02-18_4-.png

5. יש ללחוץ על שלוש הנקודות מצד ימין על מנת לבחור היכן ישמר קובץ הלוג.

 2021-02-18_5.png

6. כעת יפתח חלון ובו יש לבחור את התיקיה בה ישמר הקובץ ולאחר מכן יש ללחוץ על Save.

18-2---6.png

7. יש ללחוץ על הכפתור Collect.

איסוף המידע יכול להימשך מספר דקות.

ניתן לראות את תהליך האיסוף בחלונית Operation log.

2021-02-18_10-7.png

8. כאשר האיסוף יסתיים, יפתח חלון עם ההודעה "Files have been collected and archived", זה אומר שאיסוף המידע יסתיים בהצלחה, יש ללחוץ על Ok.

הקובץ נשמר בנתיב אותו בחרתם בסעיף 6.

2021-02-18_8.png

9. לאחר שאיסוף המידע יסתיים והלוג נשמר, יש לשלוח את הקובץ לצוות תמיכה טכנית.

במידה ולא פתחתם פניה, יש לפתוח פניה בקישור הבא

 

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

 

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

        ביום הזיכרון 14.04 משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-14:00
ביום העצמאות 15.04 משרדינו יהיו סגורים

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *