Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד לאסוף לוגים באמצעות הכלי ESET Log Collector.

 

פירוט

הכלי Log collector הוא כלי אוטומטי לאיסוף מידע וקבצי לוגים מהמחשב.

איסוף מידע מכלי זה מסייע לתמיכה הטכנית בפתרון מהיר של התקלה כאשר הנכם פונים לסיוע.

הערה: לאחר שאיסוף המידע יסתיים והלוג נשמר, יש לשלוח את הקובץ לצוות התמיכה הטכנית, בקישור הבא

*בתיבת התיאור רשמו את מספר הפנייה שלכם.

 

1. לחצו כאן על מנת להוריד את הכלי Log collector.

לאחר ההורדה של הכלי, יש ללחוץ עליו פעמיים על מנת להריצו.

2. קראו את תנאי השירות ולחצו על הכפתור I Accept.

2021 02 18 2

3. על מנת לבצע איסוף נתונים מהתחנה/שרת, יש לבחור באפשרות All בפרופיל האיסוף.

2021 02 18 3

4. לאחר בחירת הפרופיל, יש לבחור באפשרות ESET logs collection mode, במצב Original binary from disk ולהוריד את הסימון V בEnable file size limit.

2025-01-15_4-.png

5. יש ללחוץ על שלוש הנקודות מצד ימין על מנת לבחור היכן ישמר קובץ הלוג.

 2021-02-18_5.png

6. כעת יפתח חלון ובו יש לבחור את התיקיה בה ישמר הקובץ ולאחר מכן יש ללחוץ על Save.

18-2---6.png

7. יש ללחוץ על הכפתור Collect.

איסוף המידע יכול להימשך מספר דקות.

ניתן לראות את תהליך האיסוף בחלונית Operation log.

2021-02-18_10-7.png

8. כאשר האיסוף יסתיים, יפתח חלון עם ההודעה "Files have been collected and archived", זה אומר שאיסוף המידע יסתיים בהצלחה, יש ללחוץ על Ok.

הקובץ נשמר בנתיב אותו בחרתם בסעיף 6.

2021-02-18_8.png

9. לאחר שאיסוף המידע יסתיים והלוג נשמר, יש לשלוח את הקובץ לצוות התמיכה הטכנית, בקישור הבא

*בתיבת התיאור רשמו את מספר הפנייה שלכם.

במידה ולא פתחתם פניה, יש לפתוח פניה בקישור הבא

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה

  • התקנת ההגנה של ESET
    התקנת ההגנה של ESET
  • התקנת הגנת ESET עבור MAC
    התקנת הגנת ESET עבור MAC
  • הגדרות מומלצות לחיזוק ההגנה
    הגדרות מומלצות לחיזוק ההגנה
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *