• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד לאפשר אתרים אשר נחסמו ע"י ESET.

 

פירוט

שימו לב: ESET לא חוסם אתרים ללא סיבה.

במידה ואתר נחסם, ככל הנראה יש בו וירוס וההמלצה היא לא להכנס לאתר.

במידה ובכל זאת רוצים להכנס לאתר על אף ההתראה של ESET, יש לפעול ע"פ השלבים הבאים.

 

כניסה לתוכנה

יש להיכנס לתוכנה על ידי לחיצה על סמל התוכנה ליד השעון.

אייקון_1.jpg

* במידה וסמל התוכנה אינו מופיע ליד השעון, יש להיכנס לסמלים הנסתרים.

אייקון_1-2.jpg

ביטול סריקת התוכן לאתר

1. יש להכנס להגדרות הגדרות מתקדמות.

הגדרות_מתקדמות.jpg

2. יש ללחוץ על אינטרנט ודוא"ל ואז על הגנת גישה לאינטרנט ואז על ניהול כתובות URL - ערוך.

 2020-12-31_12-12-08.jpg

 3. יש ללחוץ על רשימת כתובות שאינן נכללות בסריקת תוכן ואז על ערוך, ואז על הוסף, ולהזין את כתובת האתר אשר אותו רוצים להחריג ולאשר את כל החלונות הפתוחים.

2020-12-31_14-10-43.jpg

 

על מנת לאפשר את כל התוכן באתר הספציפי, יש להוסיף בסוף כתובת האתר "*" לדוגמה:

2020-12-31_14-24-20.jpg

 

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

לקוחות יקרים, עקב תקלה טכנית במרכזיה אין באפשרותנו לקבל ולהוציא שיחות. עד שהתקלה תסתיים, תוכלו לפתוח פניות שירות 

בתאריך 20.09, יום ב', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00 
בתאריך 21.09, יום ג', משרדינו יהיו סגורים 
בימי חול המועד בין התאריכים 22-26.09, משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-14:00
בתאריך 27.09, יום ב', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00
בתאריך 28.09, יום ד', משרדינו יהיו סגורים

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *