• חווים תקלת מודולים בגרסאות 5 או 6.5? העזרו בעדכון הטכני לגרסאות 5  או לגרסה 6.5 על מנת לפתור אותה.

תגיות:

תיאור התופעה

בהגדרות ברירת מחדל של מוצרי ESET, מוגדרת סריקה ברמת ניקוי רגילה אשר מצריכה את התערבות המשתמש בסיום הסריקה לניקוי האיומים אשר נמצאו במחשב.

על מנת שהסריקה תבצע ניקוי אוטומטי לאיומים ללא התערבות המשתמש בסיום הסריקה, יש לעקוב אחר הפעולות המתוארות במדריך.

כניסה לתוכנה

יש להיכנס לתוכנה על ידי לחיצה על סמל התוכנה בתחתית המסך.

פתחו את התוכנה

שינוי הגדרות הסריקה

1. תחילה יש ללחוץ על (1) Setup ואז על (2Computer.

מעמיקה עם ניקוי קפדני 1

2. יש ללחוץ על Configure Computer Scan.

מעמיקה עם ניקוי קפדני 222

 

3. תחת Scan Profile Setup יש לבחור בסריקה מעמיקה (1In-depth scan.

לאחר מכן יש להיכנס להגדרות ThreatSense Engine על ידי לחיצה על (2Setup.

מעמיקה עם ניקוי קפדני 3

4. בחלון הנפתח יש לבחור בלשונית (1Cleaning ולגרור את החץ המראה את דרגת הניקוי ל (2Strict cleaning.

לסיום לחצו על (3OK.

מעמיקה עם ניקוי קפדני 4

ביצוע סריקה מלאה למערכת

1. יש לצאת מחלון הComputer Scan שפתחנו בסעיף 3 ולבחור בלשונית (1) Computer Scan.

לאחר מכן לחצו על (2) Custom scan.

מעמיקה עם ניקוי קפדני 5 מעודכן

 2. בחלון שנפתח יש לבחור שפרופיל הסריקה יהיה (1In-depth scan.

לאחר מכן יש לבחור את הנתיבים אשר תרצו שייסרקו, מומלץ לסמן את הכל (2).

בשלב זה לחצו על (3Setup.

מעמיקה עם ניקוי קפדני 6 

3. בחרו בלשונית (1Cleaning, ודאו כי רמת הניקוי היא על (2Strict Cleaning.

לסיום לחצו על (3OK.

מעמיקה עם ניקוי קפדני 4

4. בחזרה למסך הקודם, לחצו על (1Scan.

מעמיקה עם ניקוי קפדני 9

5. מיד לאחר מכן תתחיל סריקה מלאה במערכת שתנקה איומים אוטומטית במידה ויימצאו.

יש להמתין עד סיום הסריקה ולא לכבות את המחשב.

מעמיקה עם ניקוי קפדני 8

 בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.  

 

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *