• לקוחות יקרים, עקב תקלה טכנית במרכזיה אין באפשרותנו לקבל שיחות. עד שהתקלה תסתיים, תוכלו לפתוח פניות שירות וניצור איתכם קשר בהקדם | לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

תגיות:

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד לבצע סריקה מעמיקה עם ניקוי קפדני במוצרי MAC.

 

פירוט

תיאור התופעה

בהגדרות ברירת מחדל של מוצרי ESET, מוגדרת סריקה ברמת ניקוי רגילה אשר מצריכה את התערבות המשתמש בסיום הסריקה לניקוי האיומים אשר נמצאו במחשב.

על מנת שהסריקה תבצע ניקוי אוטומטי לאיומים ללא התערבות המשתמש בסיום הסריקה, יש לפעול ע"פ המדריך.

במדריך זה ישנן תמונות של מוצר ESET Cyber Security אך הוא זהה גם למוצר ESET Cyber Security Pro.

 

כניסה לתוכנה

יש להיכנס לתוכנה על ידי לחיצה על סמל התוכנה בתחתית המסך.

פתחו את התוכנה

שינוי הגדרות הסריקה

1. תחילה יש ללחוץ על Setup ואז על Computer.

מעמיקה עם ניקוי קפדני 1

2. יש ללחוץ על Configure Computer Scan.

מעמיקה עם ניקוי קפדני 222

3. תחת Scan Profile Setup יש לבחור בסריקה מעמיקה In-depth scan.

לאחר מכן יש להיכנס להגדרות ThreatSense Engine על ידי לחיצה על Setup.

מעמיקה עם ניקוי קפדני 3

4. בחלון הנפתח יש לבחור בלשונית Cleaning ולגרור את החץ המראה את דרגת הניקוי ל Strict cleaning.

לסיום יש ללחוץ על OK.

מעמיקה עם ניקוי קפדני 4

ביצוע סריקה מלאה למערכת

1. יש לחזור למסך הראשי ולבחור בלשונית Computer Scan.

לאחר מכן יש ללחוץ על Custom scan.

מעמיקה עם ניקוי קפדני 5 מעודכן

2. בחלון שנפתח יש לבחור שפרופיל הסריקה יהיה In-depth scan.

לאחר מכן יש לבחור את הנתיבים אשר תרצו שייסרקו, מומלץ לסמן את הכל.

בשלב זה יש ללחוץ על Setup.

מעמיקה עם ניקוי קפדני 6 

3. יש לבחור בלשונית Cleaning, ודאו כי רמת הניקוי היא על Strict Cleaning.

לסיום לחצו על OK.

מעמיקה עם ניקוי קפדני 4

4. בחזרה למסך הקודם, יש ללחוץ על Scan.

מעמיקה עם ניקוי קפדני 9

5. מיד לאחר מכן תתחיל סריקה מלאה במערכת שתנקה איומים אוטומטית במידה ויימצאו.

יש להמתין עד סיום הסריקה ולא לכבות את המחשב.

מעמיקה עם ניקוי קפדני 8

 בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

לקוחות יקרים, עקב תקלה טכנית במרכזיה אין באפשרותנו לקבל שיחות.
עד שהתקלה תסתיים, תוכלו לפתוח פניות שירות וניצור איתכם קשר בהקדם.

בתאריך 20.09, יום ב', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00 
בתאריך 21.09, יום ג', משרדינו יהיו סגורים 
בימי חול המועד בין התאריכים 22-26.09, משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-14:00
בתאריך 27.09, יום ב', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00
בתאריך 28.09, יום ד', משרדינו יהיו סגורים

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *