• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

תגיות:

**מדריך זה מתייחס למוצר Smart Security Premium בלבד.

 

ניתן להשתמש בפיצ'ר Secure Data ליצירת ספריות מוצפנות בכוננים נשלפים(USB) - תיקיה בתוך הכונן הנשלף אשר תצטרכו להזין סיסמא כדי לגשת לקבציה.

כניסה לתוכנה

יש להיכנס לתוכנה על ידי לחיצה כפולה על סמל התוכנה ליד השעון.

eset icon

* במידה וסמל התוכנה אינו מופיע ליד השעון, יש להיכנס לסמלים הנסתרים.

eset icon 2

יצירת תיקיה מוצפנת

1. יש ללחוץ על (1) כלים ואז על (2) Secure Data.

כונן וירטואלי מוצפן 1

2. במסך הבא יש ללחוץ על כונן נשלף.

כונן נשלף 1

3. יש לבחור בכונן הנשלף שבו ברצונך ליצור את הספריה המוצפנת (1). 

אם ברצונכם להקנות הרשאה לגשת לתוכן הספריה המוצפנת בכונן הנשלף גם במחשבים שלא מותקן בהם ESET Smart Security Premium עליכם לסמן את הריבוע פענח תיקיה בכל מכשיר Windows.

לאחר מכן יש ללחוץ על המשך.

כונן נשלף 2

4. יש להגדיר את הסיסמא הרצויה עבור הספריה המוצפנת בכונן הנשלף.

סימון הריבוע (2פענוח אוטומטית בחשבון Windows זה יאפשר כניסה לכונן ללא הזנת סיסמא למשתמש הווינדוס הזה. על מנת שכל המשתמשים יידרשו להזין סיסמא בעת ניסיון כניסה לכונן הוירטואלי יש לוודא כי הריבוע אינו מסומן. 

לאחר מכן יש ללחוץ על (3המשך.

 כונן נשלף 3

5. הכונן הנשלף שלך מוגן והספריה המוצפנת בו מוכנה לשימוש.

כונן נשלף 4

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא. 

 

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

שנה טובה ומתוקה!
לתשומת ליבכם,ערבי חג וחג (ראש השנה ויום כיפור) משרדינו יהיו סגורים (20.9, 27-28.9), בחוה"מ סוכות בתאריכים 4-8.10 משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 9:00-14:00

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *