• לקוחות יקרים, עקב תקלה טכנית במרכזיה אין באפשרותנו לקבל שיחות. עד שהתקלה תסתיים, תוכלו לפתוח פניות שירות וניצור איתכם קשר בהקדם | לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

תגיות:

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד ליצור ספריה מוצפנת בכונן נשלף (דיסק און קי).

 

פירוט

מדריך זה מכיל תכונות הגנה הקיימת במוצר ESET Smart Security Premium בלבד.

ניתן להשתמש בפיצ'ר Secure Data ליצירת ספריות מוצפנות בכוננים נשלפים (USB) - תיקיה בתוך הכונן הנשלף אשר תצטרכו להזין סיסמא כדי לגשת לקבציה.

 

הכנת הכונן הנשלף 

לצורך יצירת ספריה מוצפנת בכונן הנשלף, יש להכין כונן נשלף ריק, ללא מידע בו.

אזהרה: ביצוע הפעולה הבאה תמחק את כל הקבצים בכונן.

יש לבצע פורמט (אתחול) לכונן הנשלף על מנת שהוא יזוהה ע"י ESET ככונן תקין וזמין להצפנה.

 

כניסה לתוכנה

יש להיכנס לתוכנה על ידי לחיצה על סמל התוכנה ליד השעון.

eset icon

* במידה וסמל התוכנה אינו מופיע ליד השעון, יש להיכנס לסמלים הנסתרים.

eset icon 2

יצירת ספריה מוצפנת בכונן נשלף

1. יש ללחוץ על כלים ואז על Secure Data.

כונן וירטואלי מוצפן 1

2. במסך הבא יש ללחוץ על כונן נשלף.

כונן נשלף 1

3. יש לבחור בכונן הנשלף שבו ברצונך ליצור את הספריה המוצפנת. 

אם ברצונך להקנות הרשאה לגשת לתוכן הספריה המוצפנת בכונן הנשלף גם במחשבים שלא מותקן בהם ESET Smart Security Premium        יש לסמן את הריבוע פענח תיקיה בכל מכשיר Windows (כמובן שיש צורך בסיסמה).

לאחר מכן יש ללחוץ על המשך.

כונן נשלף 2

4. יש להגדיר סיסמא עבור הספריה המוצפנת בכונן הנשלף.

שימו לב: חשוב לזכור את הסיסמה מכיוון שלא ניתן לשחזר אותה בשום דרך, לצורכי אבטחה.

סימון הריבוע פענח אוטומטית בחשבון Windows זה יאפשר כניסה לכונן ללא הזנת סיסמא למשתמש הווינדוס הזה.

על מנת שכל המשתמשים יידרשו להזין סיסמא בעת ניסיון כניסה לכונן הוירטואלי יש לוודא כי הריבוע אינו מסומן, וללחוץ על המשך

 כונן נשלף 3

5. הכונן הנשלף שלך מוגן והספריה המוצפנת בו מוכנה לשימוש.

כונן נשלף 4

 

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

לקוחות יקרים, עקב תקלה טכנית במרכזיה אין באפשרותנו לקבל שיחות.
עד שהתקלה תסתיים, תוכלו לפתוח פניות שירות וניצור איתכם קשר בהקדם.

בתאריך 20.09, יום ב', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00 
בתאריך 21.09, יום ג', משרדינו יהיו סגורים 
בימי חול המועד בין התאריכים 22-26.09, משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-14:00
בתאריך 27.09, יום ב', משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-13:00
בתאריך 28.09, יום ד', משרדינו יהיו סגורים

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *