• לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

תגיות:

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד ליצור כונן וירטואלי מוצפן.

 

פירוט

מדריך זה מכיל תכונות הגנה הקיימת במוצר ESET Smart Security Premium בלבד.

 

ניתן להשתמש בפיצ'ר Secure Data ליצירת כוננים וירטואליים מוצפנים - כונן אשר תידרשו להזין סיסמא כדי לגשת לקבצים הנמצאים בו.

ניתן ליצור כמה כוננים, כל עוד יש שטח פנוי בכונן הקשיח. 

 

כניסה לתוכנה

יש להיכנס לתוכנה על ידי לחיצה על סמל התוכנה ליד השעון.

אייקון_1.jpg

* במידה וסמל התוכנה אינו מופיע ליד השעון, יש להיכנס לסמלים הנסתרים.

אייקון_1-2.jpg

יצירת כונן וירטואלי

1. יש ללחוץ על כלים ואז על Secure Data.

2020-12-27_16-31-43.jpg

2. במסך הבא יש ללחוץ על כונן וירטואלי.

2020-12-27_16-08-10.jpg

3. יש ללחוץ על עיון כדי לבחור מיקום שבו יאוחסן הכונן הווירטואלי. לאחר מכן יש לבחור בקיבולת מקסימלית כדי להגדיר את גודל הכונן. 

לסיום יש ללחוץ על המשך.

2020-12-27_16-09-53.jpg

4. יש להגדיר סיסמא עבור הכונן שנוצר.

שימו לב: חשוב לזכור את הסיסמה מכיוון שלא ניתן לשחזר אותה בשום דרך, לצורכי אבטחה.

סימון הריבוע פענח אוטומטית בחשבון Windows זה יאפשר כניסה לכונן ללא הזנת סיסמא למשתמש הווינדוס הזה.

על מנת שכל המשתמשים יידרשו להזין סיסמא בעת ניסיון כניסה לכונן הוירטואלי יש לוודא כי הריבוע אינו מסומן, וללחוץ על המשך

2020-12-27_16-14-00.jpg

 

5. כעת נוצר כונן וירטואלי.

על מנת להכנס אליו יש ללחוץ על קובץ ה eed לחיצה כפולה בעכבר, לאחר מכן יש להכניס את הסיסמא וללחוץ על פענח.

2020-12-27_16-38-57.jpg

6. על מנת למנוע את הגישה לקבצים, יש להכנס למחשב, וללחוץ עם קליק ימני על הכונן, לבחור הוצא כונן מוצפן (באנגלית Eject encrypted drive).

 2020-12-27_16-42-17.jpg

 

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

        ביום הזיכרון 14.04 משרדינו יהיו פתוחים בין השעות 09:00-14:00
ביום העצמאות 15.04 משרדינו יהיו סגורים

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *