חבילות הגנה: לבית, למשפחה ולעסקים קטנים


check icn חבילת הגנה לשימוש אישי

check icn חבילת הגנה משפחתית

check icnחבילת הגנה פרימיום לעסק

למידע נוסף

הגנה מלאה עבור משרד ביתי או עסק קטן:


check icn אנטי וירוס עטור שבחים עם הגנה מפני תוכנות כופר.

check icn בנקאות מאובטחת, חומת אש, מנגנון נגד גניבה ואנטי-ספאם.

check icnהגנה מפני גניבת מידע רגיש וזהות, בתוספת מנהל סיסמאות.

check icn שכבת הגנה מבוססת ענן לאיתור איומים שטרם נצפו בעבר.

למידע נוסף

איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! בעקבות סיום תמיכה בגרסאות ישנות, יש לשדרג את המוצר שברשותך לגרסה העדכנית ביותר –לפרטים ומידע נוסף 

תגיות:

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד לבטל חסימות ברשת בעזרת אשף פתרון בעיות.

 

פירוט

הערה: מדריך זה מתייחס רק למוצרי Internet Security ו Smart Security Premium.

ממשק זה מציג את כל התקשורות שנחסמו על ידי חומת האש של ESET.

לעיתים יכולה להיחסם תקשורות בין מחשבים או בין רכיבים שונים ברשת כמו מדפסת, סורק וכו'.

ראשית יש לוודא כי הרשת מוגדרת על "רשת בבית או במשרד" ע"פ המדריך הבא.

ניתן לאפשר את התקשורות שנחסמו לצמיתות באמצעות הפעולות הבאות:

כניסה לתוכנה

יש להיכנס לתוכנה על ידי לחיצה על סמל התוכנה ליד השעון.

1

* במידה וסמל התוכנה אינו מופיע ליד השעון, יש להיכנס לסמלים הנסתרים.

2

כניסה לאשף פתרון בעיות

1. יש ללחוץ על הגדרות ואז על הגנת רשת.

אשף הפתרונות 1

2. יש ללחוץ על אשף פתרון בעיות.

אשף הפתרונות 2

3. יש לשנות את התצוגה ל- השעה האחרונה ולאחר מכן לחצו על בטל נעילה בסוג התקשורת אותה מעוניינים לאפשר.

אשף הפתרונות 3

* במידה ומופיעה הודעה הדורשת אישור לתת לתוכנית זו לבצע שינויים במחשבך, יש ללחוץ על כן.

4. לסיום, במידה ואתם מעוניינים לאפשר עוד חסימות, יש לבחור בבטל חסימה לאחר על מנת לאפשר את התקשורת הרצויה.

אשף הפתרונות 4

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא. 

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *