הגנה מלאה עבור משרד ביתי או עסק קטן:


check icn אנטי וירוס עטור שבחים עם הגנה מפני תוכנות כופר.

check icn בנקאות מאובטחת, חומת אש, מנגנון נגד גניבה ואנטי-ספאם.

check icnהגנה מפני גניבת מידע רגיש וזהות, בתוספת מנהל סיסמאות.

check icn שכבת הגנה מבוססת ענן לאיתור איומים שטרם נצפו בעבר.

למידע נוסף

Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

תגיות:

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד לבטל חסימות ברשת בעזרת אשף פתרון בעיות.

 

פירוט

הערה: מדריך זה מתייחס רק למוצרי Internet Security ו Smart Security Premium.

ממשק זה מציג את כל התקשורות שנחסמו על ידי חומת האש של ESET.

לעיתים יכולה להיחסם תקשורות בין מחשבים או בין רכיבים שונים ברשת כמו מדפסת, סורק וכו'.

ראשית יש לוודא כי הרשת מוגדרת על "רשת מהימנה או הרשת שלי" ע"פ המדריך הבא.

 

ניתן לאפשר את התקשורות שנחסמו לצמיתות באמצעות הפעולות הבאות:

כניסה לתוכנה

יש להיכנס לתוכנה על ידי לחיצה על סמל התוכנה ליד השעון.

2023 12 20 1

* במידה וסמל התוכנה אינו מופיע ליד השעון, יש להיכנס לסמלים הנסתרים.

2023 12 20 2

כניסה לאשף פתרון בעיות

1. יש ללחוץ על הגדרות ואז על הגנת רשת.

2024 01 01 troubleshooting wizard 1

2. יש ללחוץ על פתור תקשורת חסומה.

2024 01 01 troubleshooting wizard 2

3. יש לשנות את התצוגה ל- 60 דקות אחרונות ולאחר מכן לחצו על בטל נעילה בסוג התקשורת אותה מעוניינים לאפשר.

2024 01 01 troubleshooting wizard 3

* במידה ומופיעה הודעה הדורשת אישור לתת לתוכנית זו לבצע שינויים במחשבך, יש ללחוץ על כן.

4. כעת לחצו על סיום לסגירת החלון.

2024 01 01 troubleshooting wizard 4

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא. 

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *