• חווים תקלת מודולים בגרסאות 5 או 6.5? העזרו בעדכון הטכני לגרסאות 5  או לגרסה 6.5 על מנת לפתור אותה.

תגיות:

אשף פתרון הבעיות

ממשק זה מציג את כל התקשורות שנחסמו על ידי חומת האש של ESET.

לעיתים יכולה להיחסם תקשורות בין מחשבים או בין רכיבים שונים ברשת כמו מדפסת, סורק וכו'.

ניתן לאפשר את התקשורות שנחסמו לצמיתות באמצעות הפעולות הבאות:

כניסה לתוכנה

יש להיכנס לתוכנה על ידי לחיצה כפולה על סמל התוכנה ליד השעון.

1

* במידה וסמל התוכנה אינו מופיע ליד השעון, יש להיכנס לסמלים הנסתרים.

2

כניסה לאשף פתרון הבעיות

1. יש ללחוץ על (1) הגדרות ואז על (2) הגנת רשת.

אשף הפתרונות 1

2. יש ללחוץ על אשף פתרון הבעיות.

אשף הפתרונות 2

3. יש לשנות את התצוגה ל(1) השעה האחרונה ולאחר מכן לחצו על (2) בטל נעילה בסוג התקשורת אותה מעוניינים לאפשר.

אשף הפתרונות 3

* במידה ומופיעה הודעה הדורשת אישור לתת לתוכנית זו לבצע שינויים במחשבך יש ללחוץ על כן.

4. לסיום, במידה ולאחר סעיף מס' 3 נפתחת חלונית נוספת יש לבחור בבטל חסימה לאחר על מנת לאפשר את התקשורת הנבחרת.

אשף הפתרונות 4

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא. 

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *