• אנא שדרגו את מוצרי האנטי וירוס שלכם בגרסה 6.5 ומטה לגרסאות העדכניות כדי לקבל תמיכה מלאה והגנה מקיפה - עדכנו כעת

  • שוחרר תיקון לתקלה במודולים: מדריך טיפול בגרסאות 6.5 | מדריך טיפול בגרסאות 5

במידה ומעוניינים להחריג קובץ שמזוהה על ידי ESET כאיום, אך נתיב הקובץ משתנה, ניתן להחריג לפי שם האיום עצמו.

ברגע שנחריג לפי שם האיום עצמו, הוא לא יזוהה כאשר הוא יימצא בסריקה.

על מנת למצוא את שם האיום יש להיכנס לרשומות היומן בתוכנה על פי השלבים הבאים :

1. יש ללחוץ על כלים (במוצרים  Internet security ו-Smart Security Premium יש ללחוץ גם על כלים נוספים).

כלים נוספים

2. לאחר מכן, יש ללחוץ על רשומות יומן.

2 רשומות יומן

3. יש לבחור ב (1אובייקטים מזוהים מתוך גלילת הבחירה.

    כדי למצוא את שם האיום המדויק, יש למצוא את קובץ היומן שמכיל את האיום שברצונך להחריג ולהעתיק את שם האיום מהעמודה (2איתור.

איתור רשומות יומן

4. לאחר מכן , יש להיכנס להגדרות הגדרות מתקדמות (ניתן גם ללחוץ על מקש ה-F5 במקלדת).

    בהגדרות מתקדמות יש ללחוץ על (1) מנגנון איתור ולאחר מכן ב"אי הכללות" החרגות לזיהויים יש ללחוץ על (2) "ערוך".

החרגתזיהוים1

5. בהחרגות לזיהויים יש ללחוץ על (1) "הוסף" ולאחר מכן (2) למלא את הנתיב ושם האובייקט בהחרגה:

    נתיב - בלחיצה על 3 הנקודות יש לבחור תיקייה שבה נמצא האיום שאותו מעוניינים להחריג.

    שם האובייקט שזוהה - יש להקליד =Name@ ולהעתיק את שם האובייקט כפי שמצוין בצילום המסך לצורך הדוגמה.

   *קוד Hash - (אין צורך למלא) ניתן לראות בשהייה עם העכבר על הקובץ הרצוי שנמצא באובייקטים המזוהים ברשומות היומן.

    בסיום יש ללחוץ על (3) אישור ו-(4) אישור פעם נוספת.

החרגת זיהוי שלבים

6. לשמירת ההחרגה, יש ללחוץ על (1) אישור ו-(2) אישור פעם נוספת.

זיהויסיום

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

עקב משבר הקורונה והנחיות משרד הבריאות, נציגי החברה עובדים מהבית.

על מנת שתוכלו לסייע לנו לתת מענה מהיר, אנא פיתחו קריאות שירות דרך
פורטל התמיכה. 
נשמח לעמוד לרשותכם בכל פניה.

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *