Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

תגיות:

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד להפעיל את מערכת נגד גניבה באפליקציית ESET Mobile Security.

חשוב! לפני שנוכל להפעיל את מערכת נגד גניבה, יש להתחבר לחשבון ESET HOME לפי המדריך הבא.

לשלב כיבוי נעילת המכשיר כשמחליפים כרטיס SIM לחץ כאן.

 

פירוט

1. יש להכנס לאפליקציה ESET Mobile Security

1 EMS Theft

2. יש ללחוץ על מערכת נגד גניבה.

1 EMS Theft 

3. לחץ על אפשר.

2 EMS Theft

4. יש ללחוץ בעת שימוש באפליקציה בכדי לאפשר צילום תמונה קדמית במידה והמכשיר נאבד או נגנב. 

3 EMS Theft

5. ללחוץ על יש אישור בכדי שניטור GPS יהיה פעיל בזמן שהנייד נאבד.

4 EMS Theft

6. יש לאפשר גישה למיקום ברקע.

5 EMS Theft

6 EMS Theft

7. יש לאתר את ESET ברשימה ולתת גישה להרשאה.

7 EMS Theft

9 EMS Theft

8. יש ללחוץ על המשך.

10 EMS Theft

9. יש לתת לאפליקציה הרשאת מנהל בכדי להגן עליה מהסרה.

11 EMS Theft

10. כעת ניצור PIN לשימוש שחרור מנעילה. חשוב לשמור על הסיסמה הזו לעתיד.

12 EMS Theft

11. ללחוץ על תן אמון בכרטיס SIM זה. 

כאשר מחליפים את כרטיס הסים או מוציאים אותו, המכשיר יינעל. ניתן לבטל את האופציה הזו בשלב הבא.

13 EMS Theft

כעת סיימנו להגדיר את מערכת נגד גניבה.

ניתן להתחבר לפורטל ESET HOME בכל עת כאשר המכשיר נאבד או נגנב, ולראות את מיקום המכשיר ולנסות לאתר אותו.

 

ביטול אפשרות נעילת מכשיר בהחלפה או הוצאה של כרטיס SIM:

להכנס למערכת נגד-גניבה, ולכבות את הנעילה באמצעות SIM.

14 EMS Theft

 

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה

  • התקנת ההגנה של ESET
    התקנת ההגנה של ESET
  • התקנת הגנת ESET עבור MAC
    התקנת הגנת ESET עבור MAC
  • הגדרות מומלצות לחיזוק ההגנה
    הגדרות מומלצות לחיזוק ההגנה
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *