• אנא שדרגו את מוצרי האנטי וירוס שלכם בגרסה 6.5 ומטה לגרסאות העדכניות כדי לקבל תמיכה מלאה והגנה מקיפה - עדכנו כעת

  • שוחרר תיקון לתקלה במודולים: מדריך טיפול בגרסאות 6.5 | מדריך טיפול בגרסאות 5

תגיות:

כניסה לתוכנה

יש להיכנס לתוכנה על ידי לחיצה כפולה על סמל התוכנה ליד השעון.

eset icon

* במידה וסמל התוכנה אינו מופיע ליד השעון, יש להיכנס לסמלים הנסתרים.

eset icon 2

1. יש ללחוץ על (1) הגדרות ואז על (2) כלי אבטחה.

1

2. יש להפעיל את מערכת נגד גניבה בלחיצה על המתג.

2

3. יש ללחוץ על צור חשבון.

3

4. (1) יש להזין כתובת מייל וליצור סיסמה לחשבון, באמצעותם נתחבר למשתמש בפורטל my.eset.com.

    יש לסמן V בתיבת הסימון אני מסכים לתנאים ולהתניות של ESET וללחוץ על (2) צור חשבון חדש.

4

5. (1) הגדר שם עבור המחשב שלך לצורך זיהוי ולאחר מכן יש ללחוץ על (2המשך.

5

6. כעת מערכת נגד גניבה מופעלת, יש ללחוץ על סגור.

6

7. פורטל המערכת נגד גניבה ייפתח באופן אוטומטי. במידה ואינו נפתח יש להכנס לקישור my.eset.com ולהתחבר למשתמש אותו יצרנו.

    יש להכנס למערכת נגד גניבה של ESET.

7

8. כעת יש ללחוץ על המחשב אותו הגדרנו. 

8 חדש

9. יש ללחוץ על (1מיטוב ולאחר מכן על (2צור חשבון פנטום.

    חשבון זה הינו חשבון אורח עם הרשאות מוגבלות, הוא ישמש כברירת המחדל של חשבון המערכת בעת הגדרת המכשיר כחסר וימנע גישה לנתוני המשתמש.

    בנוסף, חשבון הפנטום עוזר ל-'מערכת נגד גניבה' של ESET להחזיר את המחשב האבוד או הגנוב על ידי ניטור מיקומו והשימוש בו.

9 חדש

10. יש להזין את (1שם חשבון פנטום עבור windows (לא הכרחי לשנות את השם John המוגדר כברירת מחדל).

      לאחר מכן נלחץ על (2צור חשבון פנטום

10 חדש

11. לאחר יצירת חשבון הפנטום, כעת מערכת נגד גניבה ממוטבת. המכשיר מזוהה כ-לא חסר.

11 חדש

• במקרה של גניבה, יש לסמן המכשיר שלי חסר.

   בעת הגדרת המכשיר כחסר, המערכת נגד גניבה של ESET תאסור גישה לכל החשבונות פרט לחשבון הפנטום.

12 חדש

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה וסרטוני הדרכה

  • ESET Internet Security
    ESET Internet Security
  • ESET NOD32 Antivirus
    ESET NOD32 Antivirus
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security
  • ESET Cybersecurity for Mac
    ESET Cybersecurity for Mac

יצירת קשר עם צוות התמיכה

עקב משבר הקורונה והנחיות משרד הבריאות, נציגי החברה עובדים מהבית.

על מנת שתוכלו לסייע לנו לתת מענה מהיר, אנא פיתחו קריאות שירות דרך
פורטל התמיכה. 
נשמח לעמוד לרשותכם בכל פניה.

       שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *