Testimonials Main Visual 400x600 left to right

נהנים ממה שחשוב באמת,
ESET דואגת לשאר

לומדים מה הופך את פתרון האבטחה המקוון שלנו לכל כך מיוחד ואיך זה יכול לעזור לך להגן על המכשירים שלך.

רוצה לדעת למה ESET
איבדת את הרישיון שלך? אתר אותו כאן

  • לתשומת ליבך! מדריך התגוננות מפני נוזקות כופר ללקוחות עסקיים – בקישור הבא 

תיאור

במדריך זה נסביר כיצד להגדיר מצב למידה של חומת האש של ESET.

 

פירוט

מצב למידה יוצר ושומר כללים אוטומטית עבור כל תקשורת שנוצרה במערכת. 

אין להשאירו פעיל לפרקי זמן ממושכים - יש להשתמש בו רק לצורך יצירת הכללים עבור התקשורת הנדרשת, כדי להימנע מסיכוני אבטחה.

במקרים הבאים יש צורך בהגדרת מצב למידה:

  • הוספת יישום: כללים שמגדירים תקשורת עבור יישום שלם. לדוגמה, באפשרותך לאפשר תקשורת רק עבור דפדפן אינטרנט או לקוח דוא"ל.
  • הוספת יציאה מרוחקת: ניתן להתיר או למנוע שירות ספציפי המשויך למספר יציאה סטנדרטי (HTTP – 80‏, POP3 – 110‏, וכו').
  • הוספת כתובת IP/אזור מהימן מרוחקים: כאשר ברצונך להגדיר פעולות עבור מחשב מסוים או קבוצת מחשבים המחוברים ברשת.

 להגדרת מצב הלמידה בחומת האש יש לבצע את הפעולות הבאות:

1. תחילה יש להיכנס ל הגדרות ואז הגנת רשת.
1
 
2. בהגנת רשת יש ללחוץ על גלגל השיניים בחומת האש ולאחר מכן על קבע תצורה.
2COLOR
 
3. בשורת מצב סינון יש לבחור ב "מצב למידה" ולאחר מכן ללחוץ על "אישור".
    ○ כאשר מצב הלמידה מוגדר יש להפעיל את התוכנה הרצויה והיא תיצור את הכללים בחומת האש.
3צבע
 
4. לאחר הפעלת התוכנה הרצויה יש להחזיר את מצב הסינון של חומת האש למצב הקודם "מצב אוטומטי" וללחוץ "אישור".
232323323
 

בכל שאלה אנו זמינים עבורך בפורטל התמיכה בטופס הבא.

מדריכי התקנה

  • התקנת ההגנה של ESET
    התקנת ההגנה של ESET
  • התקנת הגנת ESET עבור MAC
    התקנת הגנת ESET עבור MAC
  • הגדרות מומלצות לחיזוק ההגנה
    הגדרות מומלצות לחיזוק ההגנה
  • Eset Mobile Security
    Eset Mobile Security

יצירת קשר עם צוות התמיכה

      שעות הפעילות שלנו בימים א'-ד' 09:00-18:00 ביום ה' 09:00-17:00

  • אנא פיתחו קריאת שירות באמצעות הטופס מטה ונציגינו יחזרו אליכם במהרה.
  • התמיכה תינתן תחילה על ידי תפעול עצמאי באמצעות מדריכים או כלים שימושיים שנציג השירות מספק.

    כל פנייה שלא תיפתר לאחר יישום הפתרון שהציע נציג השירות תעבור להמשך טיפול טלפוני (שיחה יוצאת מצוות השירות).

אנא הזן את שם המשתמש/מזהה רישיון/מפתח רישיון שרלוונטי לקריאת השירות *



יש למלא את כל שדות החובה בטופס *